تابناک- نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اشتغال جوانان هرمزگانی با توسعه زیرساخت‌ های صنعتی و گسترش طرح‌ های کارآفرینی میسر می‌شود گفت: صنایع مستقر در استان اولویت استخدام را به جوانان هرمزگانی اختصاص دهند.
کد خبر: ۹۴۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹ 20 February 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، احمد مرادی با حضور در جمع نخبگان و بزرگان شهر قلعه قاضی اظهار داشت: یکی از انتظارات به حق مردم این است که نماینده آنها در مجلس در بین آنها باشد، به روستاها و محلاتشان در هر نقطه‌ای از استان سرکشی کند، مشکلات را ببیند و به گوش مسئولین برساند.

وی افزود: ۲۹۰ نماینده مجلس اگر چنین کاری کنند بسیاری از مشکلات کوچک که سالهاست مردم مناطق مختلف به خصوص روستاها را درگیر نموده به راحتی رفع می‌شود.

نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدای شروع به‌ کار مجلس یازدهم به مردم قول دادم حضورم در بین آنها قطع نگردد و به فضل خدا تا به امروز علیرغم شیوع ویروس کرونا سعی کردم در بین مردم حضور داشته باشم.

وی با طرح این سوال که چرا باید مسئولین ما در شنیدن مشکلات مردم غرور داشته باشند؟ اظهار داشت: اول انقلاب حضور در میان محرومان و روستائیان افتخار بود اما امروز مردم باید برای دیدن یک مدیر پشت درب ادارات به انتظار بنشینند، باید پرسید چرا نگاه مسئولین اول انقلاب با نگاه مسئولین امروز کشور عوض شده است؟

مرادی تاکید کرد: رسیدگی به موضوعات کلان نباید مانع از شنیدن مشکلات خرد جامعه گردد من با مردم عهد کرده‌ام در کنار رسیدگی به مسائل خرد موضوعات عمده و اساسی استان را با تمام وجود دنبال نمایم.

وی عمده مشکل جوانان هرمزگان را مسئله اشتغال عنوان کرد و گفت: عمده مشکل جوانان شهرها و روستاهای استان اشتغال است و بیشترین موضوع مراجعات جوانان به نمایندگان مرتبط با مشکلات اشتغال است.

نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی افزود: همیشه سعی کردم رفع مشکل اشتغال را در اولویت قرار دهم اما نمی‌توان با اتکا به یک نماینده مجلس مشکل اشتغال را حل کرد زیرا صنایع موجود در استان توان جذب بالای جوان بیکار را ندارند.

وی تاکید کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا ظرفیت اشتغال استان به طور یکسان در اختیار همه جوانان هرمزگانی قرار بگیرد و تاکید فراوان هم در این خصوص شده اما اقدام اساسی برای اشتغال جوانان باید از طریق حمایت از زیر ساخت‌ های صنعتی استان و همچنین گسترش طرح‌ های اشتغالزایی و کارآفرینی باشد در مقابل این حمایت هم تنها انتظار این است که جذب نیروی کار بومی در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/ز428

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار