در 11 ماهه سال جاری محقق شد؛
تابناک-معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان از جمع‌آوری چهار میلیارد و 217 میلیون تومان صدقه طی 11 ماهه سال 99 خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸ 20 February 2021

سیاوش عامری، معاون توسعه‌ مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان در گفتگو با خبرنگار تابناک هرمزگان درباره این مطلب گفت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه ناشی از بیماری کرونا و وضعیت اقتصادی، مردم نوع‌دوست با نیت خیر به یاری محرومان و نیازمندان شتافته و گام‌های مؤثری برای رفع مشکلات این ولی‌نعمتان برداشته‌اند که قدردان این عزیزان هستیم.

عامری با اشاره به این موضوع که کمک‌های مردمی متناسب با نیاز محرومان هزینه می‌شود، افزود: در 11 ماه سال جاری، مبلغ چهار میلیارد و 217 میلیون تومان صدقه توسط مردم نوع‌دوست به‌منظور رفع مشکلات نیازمندان پرداخت شده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: از مجموع صدقات، مبلغ دو میلیارد و 365 میلیون تومان از طریق مشترکان خانگی، 770 میلیون تومان از صندوق‌های معابر و اماکن، 700 میلیون تومان توسط مراکز نیکوکاری و 382 میلیون تومان از طریق روش‌های نوین الکترونیکی جمع آوری شده است و هزینه کرد آن در بخش‌هایی از جمله مسکن، معیشت، کمک موردی، درمان، تحصیل، جهیزیه و تأمین لوازم ضروری نیازمندان می‌باشد.

معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان با تأکید بر اینکه جمع‌آوری صدقه‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌پذیرد، اظهار داشت: دستگاه‌های کارت‌خوانی در اختیار نیروهای جمع‌آوری صدقات می‌باشد که مشترکین می‌توانند با استفاده از کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب نسبت به پرداخت صدقه خود اقدام نمایند. همچنین مردم نوع‌دوست می‌توانند صدقه و کمک‌های نقدی خود را از طریق اپلیکیشن ناب با ارسال عدد 100 به سامانه 3000333376 که قابل نصب بر روی تلفن همراه می‌باشد، صدقه و کمک‌های نقدی خود پرداخت کنند.

انتهای پیام/ز427

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار