تابناک-جمعیت بانوان فرهیخته استان هرمزگان، کارگروه تخصصی رویداد چالشی مهندسی اجتماعی را با حضور حجت‌الاسلام متین در بندرعباس برگزار کرد.
کد خبر: ۹۴۲۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ 20 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، حجت‌الاسلام عباس متین در کارگروه تخصصی رویداد چالشی مهندسی اجتماعی که با حضور جمعیت بانوان فرهیخته استان در سالن کنفرانس اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد اظهار کرد: همه وظیفه داریم در گام دوم انقلاب تجربه‌های خود را به نسل امروز و آینده به بهترین شیوه منتقل کنیم.

وی گفت: بسیاری از افراد بی ادعایی که در مبارزات انقلابی تلاش کردند و زحمت کشیدند امروز خود را مطرح نمی‌کنند اما این موضوع نباید باعث شود برخی از افراد، شخصیت‌ها و انقلابی‌ها را از قطار انقلاب پیاده کرد.

این عضو شورای عالی مدیریت حوزه‌های علمیه هرمزگان افزود: همه باید تلاش کنیم زحماتی که تک تک مردم برای انقلاب و آرمان‌های آن کشیدند را با بیان‌های نابجا بر باد ندهیم.

حجت‌الاسلام متین با اشاره به نقش جوانان را در پیروزی انقلاب اسلامی مهم افزود: اگر رشادتهای شهادت طلبانه جوانان انقلابی در آن برهه پر از خفقان و خطر نبود هرگز انقلاب اسلامی پیروز نمی شد.

وی ادامه داد: یکی از نکات بارز پیروزی انقلاب اسلامی، حضور بانوان انقلابی در کنار مردان در جریان مبارزات علیه طاغوت است.

این عضو شورای عالی مدیریت حوزه‌های علمیه هرمزگان اضافه کرد: براساس مستندات انقلاب، در هرجا که مردان برای مبارزه علیه رژیم ستم شاهی حضور داشتند، رد پای زنان انقلابی نیز مشاهده می‌شود، این نقش به همین جا ختم نشد و در چهار دهه گذشته همواره شاهد تلاش های این قشر برای حفظ و اعتلای ارزش های انقلاب اسلامی هم پا با مردان بوده ایم.انتهای پیام/ز421

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار