سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در آئین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید امور اتباع و مهاجران خارجی استان عنوان کرد:
تابناک-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در آئین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید امور اتباع و مهاجران خارجی استان بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت مهاجران خارجی برای رشد و توسعه استان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸ 18 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ دکتر علی رئوفی در جلسه تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید امور اتباع و مهاجران خارجی استان، عنوان کرد:تغییرات در حوزه های مدیریتی روندی طبیعی و به مثابه گردش نخبگان است.


وی افزود: اداره کل اتباع و مهاجران خارجی یکی از دفاتر مهم استانداری است که رسالت مهم مدیریت و پیشبرد امور در حوزه اتباع و مهاجران خارجی را بر عهده دارد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: مدیریت جدید امور اتباع و مهاجران خارجی استان امکانات و ظرفیت ها را برای ارائه خدمات مطلوب در چهارچوب قوانین و مقررات به مهاجران خارجی ساکن در استان بسیج کند.

رئوفی خاطرنشان کرد: در بین مهاجران افراد تحصیل کرده بسیاری هستند که این ظرفیت نیز ضروری است برای رشد و توسعه استان بهره گرفت و نگاه به اتباع خارجی به عنوان هم دین و هم زبان نیازمند تغییر است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: بسیاری از کشورهای پیشرفته امروزی به واسطه بهره گیری از پتانسیل های مهاجران توانسته اند مراحل رشد را با سرعت شتابان تری طی کنند.

در پایان این نشست آقای ارسلان بهاری میمندی به سمت مدیر جدید امور اتباع و مهاجران خارجی استان معرفی و از زحمات منصور نبی زاده مدیر سابق تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/ز403

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار