با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:
تابناک-مسائل و مشکلات بیش از ۱۲ واحد تولیدی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی استان بررسی و با دستور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصمیمات لازم برای رفع مشکلات این واحدها با استفاده از ظرفیت های قانونی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اتخاذ شد.
کد خبر: ۹۴۱۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱ 16 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، ایرج حیدری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان عنوان کرد: بانک‌ها و دستگاه های اجرایی مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را برای گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی در کمترین زمان ممکن عملیاتی کنند.

وی افزود: پرداخت تسهیلات رونق تولید و سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی هرمزگان برای افزایش ظرفیت های تولید و حفظ اشتعال این واحدها سرعت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بیان داشت: مناطق ویژه اقتصادی رفع مشکلات پیش روی واحدهای صنعتی فعال در این مناطق را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.

حیدری ادامه داد: صدور مجوزهای لازم برای اجرای طرح های سرمایه گذاری از سوی دستگاه های ذیربط سرعت گیرد.

وی اضافه کرد: با همکاری دستگاه های اجرایی و بانک ها از ایجاد خلل در روند تولید بسیاری از واحدهای تولیدی هرمزگان از ابتدای سال تاکنون جلوگیری بعمل آمده است و این روند مناسب با همکاری دستگاه های اجرایی و بانک ها تداوم می یابد.

گفتنی است، در این جلسه مسائل و مشکلات بیش از ۱۲ واحد تولیدی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی استان در زمینه های تامین مواد اولیه، تامین سرمایه در گردش، تقسیط بدهی های بانکی، تامین زیرساخت های آب ، برق و گاز و امور مالیاتی با حضور صاحبان واحدهای تولیدی، دستگاه های اجرایی و بانک ها بررسی و با دستور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصمیمات لازم برای رفع مشکلات این واحدها با استفاده از ظرفیت های قانونی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اتخاذشد.

انتهای پیام/ز391

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار