سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
تابناک-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد: هرمزگانی ها از سفر به شهرستان های همجوار تا اطلاع ثانوی خوداری کنند.
کد خبر: ۹۴۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷ 16 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ دکتر علی رئوفی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به کارنامه مطلوب استان در مهار ویروس کرونا، عنوان کرد: این موفقیت حاصل مدیریت استاندار هرمزگان و تلاش های اعضای ستاد کرونا، کادر بهداشت و درمان با همراهی اقشار مختلف مردم، رسانه ها و فعالان سیاسی و اجتماعی می باشد.

وی افزود: روند مناسب کاهش آثار و آسیب های کرونا در هرمزگان حفظ شود تا به هدف مهم هرمزگان بدون کرونا دست پیدا کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: در خصوص اعلام وضعیت و رنگ ها، استان تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است.

رئوفی تصریح کرد: حفظ تعادل در روند مدیریت بیماری کرونا از اهمیت بسزایی برخوردار است تا نه شاهد طغیان دوباره ویروس باشیم و نه تعطیلی کار و کسب های اقتصادی تا معیشت مردم دچار مخاطره نشود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در خصوص کنترل سفرها، خاطرنشان کرد: در شهرستان های که ممنوعیت های ورود مسافر دارند مصوبات ستاد کرونا توسط ستاد های کرونای شهرستان ها عملیاتی می شود و مبادی ورود استان با انجام تست از مسافران ورودی در حال کنترل است.

وی افزود: فرهنگ استفاده از ماسک در هرمزگان به خوبی نهادینه شده است و ضروری است این روند مطلوب تداوم یابد.

رئوفی در خصوص تردد های شبانه در هرمزگان، افزود: در شهرستان های که طبق مصوبات ستاد کرونا استان دارای ممنوعیت تردد شبانه هستند ممنوعیت ها در حال اجراست و دوربین ها تخلفات بین ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد را ثبت می کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: مردم از شرکت در گردهمایی های خانوادگی خوداری کنند، یکی از عوامل گسترش کرونا شرکت در محافل خانوادگی است.

وی در همین رابطه گفت: عروسی ها با حداقل مدعوین برای حفظ سلامتی شرکت کنندگان برگزار شود.

رئوفی تصریح کرد: مردم از دادن تست استقبال کنند زیرا این تست ها با هدف غربالگری و حفظ سلامتی آنها در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: مردم هرمزگان از تردد به شهرستان های همجوار تا اطلاع ثانوی برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا خوداری کنند.
انتهای پیام/ز390

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار