رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری بندرعباس خبر داد:
تابناک-رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از اطفاء 223 مورد آتش‌سوزی در دیماه سال جاری خبر داد و گفت: از این تعداد، 126 مورد آتش‌سوزی عمدی رخ داده است.
کد خبر: ۹۴۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ 16 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، فرجام دانش در این ارتباط اظهار کرد: در دیماه سال جاری، 223 مورد آتش‌سوزی توسط آتش‌نشانان بندرعباس اطفاء شده است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد حادثه، 46 مورد مربوط به منازل مسکونی بوده است، افزود: بررسی کارشناسان نشان می‌دهد علت 16 مورد از آتش‌سوزی‌های منزل با منشاء گاز و 15 مورد نیز بر اثر اتصالی برق بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: طی این مدت 65 مورد اطفاء ضایعات، 45 مورد اطفاء فضای سبز، 27 مورد اطفاء چهار دیواری و هفت مورد اطفاء مغازه تجاری صورت گرفته است.

دانش تصریح کرد: در دیماه گذشته همچنین 15 مورد اطفاء خودروی سبک و چهار مورد نیز اطفاء خودروی سنگین توسط آتش‌نشان‌ها انجام شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: در مجموع آتش‌سوزی‌های اطفاء شده دیماه گذشته، 126 مورد عمدی بوده و علت 17 مورد نیز نامشخص است.
وی همچنین عنوان کرد: میانگین رسیدن آتش‌نشان‌ها به محل حادثه، از لحظه اعلام حریق، سه دقیقه و 50 ثانیه بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس با اشاره به علت این آتش‌سوزی‌ها، اضافه کرد: 47 مورد از آتش‌سوزی‌های رخ داده در دی‌ماه بر اثر سهل‌انگاری، 18 مورد بر اثر نقص فنی و 14 مورد نیز بر اثر عدم ایمنی بوده است.

دانش همچنین اظهار کرد: در مجموع آتش‌سوزی‌های رخ داده دیماه سال جاری، 10 نفر مصدوم شده‌اند که همگی آنها مرد بودند و متاسفانه سه نفر نیز در حادثه مخزن سوخت جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/ز382

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار