معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان:
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از تدوین سند کاهش خطر حوادث و سوانح استان هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 16 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، نازنین شیبانی تذرجی در جلسه کمیته اصلاح ساختار، فرآیندها و فناوری های مدیریتی اظهار داشت: اثر بخشی اقدام های دستگاه‌های اجرایی در کاهش خطرات و پیشگیری از حوادث، بر اساس این سند ارزیابی و مشخص خواهد شد.

وی اضافه کرد : طرح پژوهشی برنامه استانی کاهش خطر حوادث و سوانح برای استان هرمزگان با توجه به وضعیت این استان برای دوره پنج ساله تهیه می گردد .

شیبانی با اشاره به اختصاص یک درصد بودجه دستگاه‌ها به حوزه پژوهش، بیان کرد: از ۲۸ عنوان پژوهشی ارسال شده، سه عنوان انتخاب و مورد بررسی قرار گرفت و در پایان یک طرح پژوهشی انتخاب شد.

وی ادامه داد : پس از تهیه طرح پژوهشی مذکور کلیه دستگاه های مشمول قانون ملزم به اجرای بی وقفه و مستمر این سند می باشد.

شیبانی یادآور شد: براساس این سند می‌توان برنامه تمامی دستگاه‌های اجرایی را برای مقابله با خطرات و کاهش حوادث ارزیابی کرد و میزان موفقیت دستگاه‌ها را در نیل به اهدافی که در برنامه‌های خود داشته‌اند، سنجید.

وی با اشاره به اینکه برای پیشرفت و توسعه استان هرمزگان باید از تمام ظرفیت‌های این حوزه استفاده کنیم ، خاطرنشان کرد : نقش پژوهش در توسعه استان، تعیین کننده است و تدوین سند پژوهشی به توسعه هر چه بیشتر استان هرمزگان کمک می‌کند.

شیبانی با بیان اینکه طرح های پژوهشی می بایست در راستای راهبردهای توسعه استان باشد، تصریح کرد: پژوهشگران در این راستا گام های مفید و موثری بردارند.

در این جلسه نتایج داوری طرح های پژوهشی استانداری، پیشنهادی جهت ایجاد بخشداری شمیل و افزایش پست های هسته گزینش، دو مورد از وظایف قابل واگذاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به فرمانداری های تابعه مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/ز374

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار