تابناک-مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از رونمایی فراخوان استانی پویش تولید محتوا با موضوع معرفی توفیقات دفاعی دریایی ایران خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲ 16 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، رضا کمالی زرکانی در مراسم رونمایی این فراخوان گفت: این پویش با هدف معرفی عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران با رویکردی مردمی در قالب آثار فرهنگی و هنری برگزار می شود.

وی به محورهای این پویش اشاره کرد و افزود: ایران امن، عزت ، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی از محورهای اصلی پویش برای تولید محتوا می باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد: قالب‌های تولید محتوا شامل عکس نوشته، کلیپ، سلفی با خلیج فارس، دابسمش، عکاسی و توییت می باشد.

کمالی زرکانی در ادامه عنوان کرد: برای تولید دابسمش متقاضیان می توانند از آهنگ های ایران من (همایون شجریان)، ایران ( سالار عقیلی )، ایران (رضا صادقی )، ایرانم ( محمد معتمدی )، کنام شیران ( علی زند وکیلی ) استفاده کنند.

وی یادآور شد : علاقه مندان می توانند آثار خود را تا 22 اسفند ماه به «#هرمزبان» ارسال کنند و در پایان به سه نفر برگزیده هر بخش به ترتیب 15 ،10 ، 5 میلیون ریال هزینه نقدی، لوح تقدیر و نشان ویژه پویش اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ز372

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار