فرماندار بندرعباس تاکید کرد؛
تابناک-فرماندار بندرعباس گفت: با توجه به شرايط موجود و جلوگيري از جابجايي وجه نقد ضرورت دارد كه مابقي تاکسی های شهرستان بندرعباس با همکاری بانکها به دستگاه سیار کارتخوان مجهز شوند.
کد خبر: ۹۴۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲ 15 February 2021

 

به گزارش خبرنگارتابناک،عزیزاله کناری رائیز در نشست شورای هماهنگی بانک های شهرستان با اشاره به تجهیز اكثر بخش های حمل و نقل عمومی خصوصا حمل و نقل هوايی ، دريايی ، ريلی و زمينی به سامانه ها و درگاههای پرداخت الكترونيك با اعلام این خبر افزود: با توجه به زیست بوم جدید کرونایی بایستی زیرساخت های مقابله با کرونا فراهم و تقویت شوند و فرهنگ رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جامعه نهادینه شود، در این راستا مقرر گردید تاکسی های شهرستان بندرعباس که وسایل نقلیه عمومی هستند به منظور رعایت جلوگیری از جابجایی وجه نقد به دستگاه کارتخوان بانکی تجهیز شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: رانندگان تاکسی بایستی به بانکها مراجعه نمونده و با تکمیل فرم های لازم، جهت دریافت دستگاه کارت خوان اقدام نمایند.

کناری در بخش دیگری از سخنان خود به اعطای تسهیلات کرونایی به مشاغل آسیب دیده اشاره کرد و افزود: تا کنون بیش از ۵۷٪ تسهیلات کرونایی به میزان ۲۷۰ میلیارد ریال به مشاغل آسیب دیده پرداخت شده و مابقی در دست پرداخت می باشد.

پرداخت تسهیلات به صیادان جزیره هرمز جهت خرید و یا ساخت قایق صیادی نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

فرماندار بندرعباس در پایان ضمن تشکر از مدیران بانکها در خصوص همکاری در اعطای تسهیلات و رعایت پروتکل های بهداشتی بر رعایت بیش از پیش دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در بانکها تاکید کرد.

انتهای پیام/ز362

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار