تابناک- فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 731 کیلو و500گرم مواد مخدردر طرح برخورد با سوداگران مرگ طی 24 ساعت گذشته در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴ 15 February 2021

با گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، سردار "غلامرضا جعفری" اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران مبارزه با موادمخدراستان با همکاری یگان های انتظامی شهرستان های "رودان"، "بندر عباس"و "میناب" با انجام اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت بر محورهای مواصلاتی استان، طی 24 ساعت گذشته برخورد با سوداگران مرگ را به اجرا در آوردند.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان "بندر عباس" با توقیف یک دستگاه خودرو وانت و بازرسی از محل دپو در یکی از محلات این شهرستان 142کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف کردند.

سردار جعفری ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از یک دستگاه کامیون در شهرستان "رودان" 145 کیلوگرم مواد مخدر شیشه و از یک دستگاه خودرو پژو 405 در شهرستان میناب 152کیلو و500گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی اذعان کرد: در عملیاتی دیگر توسط ماموران مبارزه با موادمخدر استان ۱۴۰ کیلوگرم تریاک و ۱۵۲ کیلوگرم حشیش از قاچاقچیان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با توجه به کشف 731کیلو مواد مخدر، 5دستگاه خودرو و 6 سوداگرمرگ در این عملیات خاطر نشان کرد: بدون شک همکاري و تعامل مردم با پليس نقش مهمي در موفقيت هاي نيروي انتظامي داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار