سمنان- ایرنا- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: پایان بهمن‌ماه امسال آخرین فرصت ترخیص هشت‌هزار موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌ها است.
کد خبر: ۹۳۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲ 10 February 2021

پایان بهمن آخرین فرصت ترخیص ۸هزار موتورسیکلت توقیفی در سمنان است

به گزارش تابناک سمنان سرهنگ موسی بزرگی روز چهارشنبه ابراز داشت: حدود ۱۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در توقفگاه‌های استان سمنان توقیف است که ۲ هزار دستگاه از این تعداد ترخیص شد.

وی ادامه داد: مدت اجرای طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در پارکینگ ۲ ماه بود که تا پایان بهمن ماه امسال تمدید شد و این فرصت مناسبی برای مالکان موتورسیکلت‌های توقیفی است چرا که جریمه‌های سنگین بیش از پنج میلیون ریال تقسیط و جریمه‌های ۲ برابر شده برداشته می‌شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان اظهار داشت: صاحبان موتورسیکلت‌های توقیفی می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ نسبت به ترخیص موتورسیکلت اقدام کنند.

وی اضافه کرد: مالک یا متصرف موتورسیکلت می‌تواند با تکمیل فرم و امضای تعهدنامه نسبت به ترخیص موتورسیکلت خود اقدام کند.

وی یادآور شد: طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در توقفگاه‌های پلیس شامل موتورسیکلت‌هایی که دستور قضایی برای توقیف دارند نمی‌شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت:  طرح ترخیص مشمول موتورسیکلت های رسوبی که به وسیله پلیس راهنمایی و رانندگی توقیف شده است می‌شود.

طبق طرح پلیس راهنمایی و رانندگی، موتورسیکلتهایی که از سال ۱۳۹۰ تا پایان سال ۱۳۹۸ در توقفگاهها مانده‌اند با رفع موانع و ایجاد شرایط خاص ترخیص می شوند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار