تابناک-نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک سپه هرمزگان با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان، دکتر بابک جاویدی مدیر عامل بانک سپه هرمزگان و سایر اعضای این شورا برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۶ 10 February 2021

 

نشست شورای امر به معروف و نهی ازمنکر بانک سپه استان هرمزگان

به گزارش خبرنگار تابناک،درنشستی که در مدیریت شعب بانک سپه استان هرمزگان با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن کریمی و دکتر بابک جاویدی مدیر عامل بانک سپه هرمزگان و اعضاء شورای آن برگزار شد، رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر آن اداره شرح از فعالیتهای آن شورا را ارائه نمود.

در ادامه دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکراستان هرمزگان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیز با اظهار خرسندی و تقدیر از عملکرد و تلاشهای انجام گرفته در زمینه امر به معروف ونهی ازمنکر دراین اداره اظهار داشت: در رابطه با امر به معروف و نهی از منکرو اهمیت آن و جایگاه آن با توجه به روآیات و آیات قرآنی پی میبریم که امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهمترین دستورات واجب الهی است.

دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکراستان هرمزگان افزود:بدون تردید اجرای صحیح امربه معروف و نهی از منکر مانع از بوجود آمدن زمینهای برای ضربه زدن معاندین به باورهای مردم و تلاش آنها در راستای گمراه کردن اقشار مختلف مردم میشود و بی توجهی و بی تفاوتی نسبت به این فریضه الهی هم قطعا موجب ایجاد بستر سلطه اشرار وافراد فساد برسرنوشت مردم خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی عنوان کرد:بعضی به این دلیل هاکه عیسی به دین خود، موسی به دین خود، در برابر فسخ ساکت میماند، همانطوریکه یک نفر سیگاری هوای همه اطراف را کثیف میکند. یک دروغ نیز همه پیوندها را به هم میریزد. یک گناه گاهی فراهم کننده انواع گناهان دیگر میشود.

وی ادامه داد: منکر در اجتماع همان مثل سوراخ کردن کشتی در دریاست. اگر مسافری محل خود را سوراخ کند، وقتی که آب وارد کشتی شد، همه غرق میشوند، به هر حال این خیالکه گناه کسی در سرنوشت دیگران تأثیرندارد، درست نیست.

کریمی بیان داشت: طبق قانون امر به معروف و نهی از منکر، تمام ارگان ها، مجموعهها و شرکتهای خصوصی مسولیت دارند که به مبحث امر به معروف و نهی از منکر به صورت عالی در غالب راه اندازی شورای امر به معروف و نهی از منکرتلاش کنند

در ادامه مدیرعامل بانک سپه هرمزگان بیان داشت:فکر برخی از امر به معروف و نهی از منکر تنها موضوع عفاف و حجاب است در صورتی که به غیر از این امر وجدان کاری، تعهد کاری و انجام دقیق کارهایی سپرده شده از مصداقهای مهم امر به معروف و نهی از منکر است.

وی ابراز امیدواری کرد بتوان با افزایش تعامل و همکاریهای دوجانبه در این راستا بهتر و مطلوبتر عمل کرد.

گفتنی است در پایان این نشست اعضای جدید شورای امر به معروف ونهی ازمنکر بانک سپه معارفه واحکام آنها تحویل گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار