رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر قم از آغاز عملیات عمرانی فاز ۵ عمار یاسر بااعتباری بالغ‌بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 02 February 2021

به گزارش تابناک قم، محسن محرری با اشاره به آخرین وضعیت تملک پروژه فاز 5 عمار یاسر اظهار داشت: بازگشایی مسیر فاز 5 عمار یاسر به‌عنوان یکی از اولویت‌های مهم شورای اسلامی شهر در دوره پنجم قرار داشته است، که در طی سه سال گذشته به‌تدریج تعدادی از املاک واقع در مسیر متناسب با بودجه مصوب تملک گردیده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش شدید قیمت املاک در سال 1399 مقرر شد با اختصاص بودجه فوق‌العاده، بخش نخست این مسیر در حدفاصل خیابان معلم تا کوچه ممتاز بازگشایی و مابقی املاک واقع در مسیر نیز در سال 1400 تملک گردد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر قم ادامه داد: در سال جاری تاکنون 650 میلیارد ریال هزینه تملک املاک واقع در مسیر گردیده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری این رقم بالغ‌بر 1000 میلیارد ریال شود.

وی با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه در شهر قم یادآور شد: برخی گره‌های ترافیکی هسته مرکزی شهر و کمبود پارکینگ‌ها در این معبر مهم رفع می‌شود و امیدواریم فاز بعدی این پروژه نیز با تکمیل تملک‌ها هرچه سریع‌تر آغاز شود.

وی ضمن تشکر از همکاری مالکین و ساکنین محلی در انجام توافقات اظهار داشت: به‌زودی عملیات اجرائی شامل خاک‌برداری و جدول‌گذاری از طرف خیابان معلم آغاز خواهد گردید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار