تابناک-طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبادی زاده، نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان وبا حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر کریمی دبیر ستاد استان شیخ عبدالله انصاری به سمت دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر شهرستان بستک منصوب شد.
کد خبر: ۹۳۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱ 27 January 2021

به گزارش تابناک، معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بستک با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان، احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان، آقای قتالی فرماندار،   آقای حاجی زاده رئیس دادگستری، حاج آقا حسینی نژاد خطیب نماز جمعه اهل سنت بستک برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکتر کریمی اظهار کرد: درخصوص اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و ضرورت آن در جوامع بشری و اجتماعات انسانی با توجه به آیات قرآنی و سخنان پیامبران از همه وظایف دینى مهم‌تر است، تمام اعمال خوب و حتی جنگ در راه خدا در برابر امربه معروف ونهى از منکر همچون قطره اى است در مقابل دریا.

کریمی افزود: اگر امر به معروف و نهی از منکردر هرجامعه‌ای زنده باشد، فرهنگ باشد و نهادینه شده باشد به یقین آن جامعه پویا و پیشرو و روبه جلو خواهد بود و جلو خیلی از مفاسد و منکرات گرفته می‌شود.


وی ادامه داد: اگر این دو فریضه در جامعه‌ای احیاء و اجرا شود و همه ما عامل به این مسئله باشیم از انحراف و کج روی در جامعه جلوگیری می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی بیان کرد:امر به معروف و نهی از منکر یعنی نظارت و احساس مسئولیت همگانی موجب جبران سستی ها، اصلاح انحرافات و در انتها بیمه و تضمین بنیان‌های جامعه می‌شود.

وی فرمود: اما اگر ما نسبت به اتفاقات جامعه حساس نباشیم خودمان را بیگانه بدانیم، جامعه مسیر حرکتش درست نمشود اشرار بر ما مسلط خواهند شد، وعامل رخنه کردن خیلی از مفاسد وگناهان سکوت احاد مردم جامعه است.

در ادامه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بستک شیخ عبدالله انصاری اظهار داشت: مردم شهرستان بستک علاوه بر مسئولین دائما در حال امر به معروف و نهی از منکر هستند و محال است یک بستکی منکری ببیند و بی تفاوت عبور کند.

در پایان این جلسه حکم انتصاب شیخ عبدالله انصاری به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بستک اعطاء گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار