رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر گفت: شهرداری ظرف یک هفته ایرادات طرح سنگفرش باغ فیض را بررسی و درجهت رفع آن بکوشد.
کد خبر: ۹۳۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴ 27 January 2021

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، نود و دومین جلسه علنی شورای اسلامی اسلامشهر با حضور رئیس و اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد.

اورینب مسرور رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در نطق پیش از دستور با اشاره به اینکه اجرای پروژه سنگ فرش باغ فیض موجب نارضایتی کسبه شده، گفت: طی روزهای اخیر اکثر ساکنین و کسبه باغ فیض به دفاتر اعضای شورا مراجعه و موضوعات و مشکلاتی که با اجرای طرح سنگفرش باغ فیض دست به گریبانند، مطرح کردند و در این خصوص به منظور پیگیری مطالبات مردم بازدیدی با حضور هیات‌ رئیسه شورا و شهردار اسلامشهر از محل انجام شد.

مسرور تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهر همگی از جنس مردم و دغدغه مند هستند و این موضوع به جهت نزدیکی به پایان سال و عدم اتمام پروژه حائز اهمیت است.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با بیان اینکه اجرای پروژه های عمرانی در راستای خدمات رسانی به مردم صورت می‌گیرد، افزود: هر پروژه عمرانی که شهرداری انجام می دهد، در جهت ارتقای خدمات و کسب رضایتمندی بیشتر مردم است، طرحی که در مرکز خرید باغ فیض در حال اجراست محاسن و معایبی دارد که معایب آن باید سریعتر مرتفع شود.

وی تصریح کرد: از شهردار محترم تقاضا داریم ظرف یک هفته هر آنچه در جهت رفع ایرادات طرح سنگ فرش باغ فیض در توان مجموعه شهرداری است، در جهت کسب رضایتمندی اهالی باغ فیض و تسریع در تکمیل پروژه انجام دهد .

مسرور با اشاره به معضلات و ایرادات اجرای طرح سنگفرش باغ فیض خاطرنشان کرد: عدم جانمایی برای تاکسی‌ها، ناهموار بودن سنگفرش، عدم نظافت و وجود سطل زباله مناسب، عدم وجود پارکینگ عمومی و بسیاری از موارد دیگر که توسط اعضای شورا مطرح شد بایستی در اجرای این طرح اصلاح و رفع گردد.

حسین طلا شهردار اسلامشهر نیز در خصوص طرح سنگفرش باغ فیض اظهار کرد: طبیعتاً در حوزه اجرا ممکن است در برخی موضوعات اختلاف سلیقه باشد، که قابل اصلاح است و از دقت نظر اعضای شورای شهر در مورد طرح سنگفرش باغ فیض تشکر می‌کنم.

وی در خصوص زمانبر شدن این پروژه گفت: تاخیر در اتمام پروژه حساسیت کسبه و اهالی را بالا برده که دلیل آن چند دوره پیک افزایش قیمتها بود که موجب عدم اتمام پروژه در موعد مقرر شده است .

شهردار اسلامشهر افزود : برجستگی‌های سنگفرش برای آرام سازی حرکت خودرو برقی و آسایش عابرین در محل است و در حال حاضر چراغ های ابتدای خیابان تا میدان باغ فیض، تعویض و مشکل روشنایی رفع شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح چند مکان برای پارکینگ عمومی کسبه و خودروهای عبوری در نظر گرفته شده بود، ادامه داد: محلی در انتهای خیابان باغ فیض برای پارک خودرو ها در نظر گرفتیم که به دلیل مسافت زیاد تا ابتدای خیابان استقبالی از آن نشد، همچنین محل دیگری که متعلق به آبفا است، برای این منظور مشخص شد که تاکنون در جهت اختصاص این مکان به پارکینگ از سوی آبفا اقدامی صورت نگرفته است.

شهردار اسلامشهر خاطرنشان کرد: برای عدم ورود حیوانات موذی به معبر، جویها با توری سرپوشیده شدند که با ریختن زباله توسط شهروندان، توری ها گرفته و آب جمع می‌شود، در خصوص عدم ورود ماشین های امدادی نیز توسط پلیس محترم راهور تمهیداتی در روزهای اخیر اندیشیده شده که در لوپ ها خودرویی پاک نشود و عبور و مرور به راحتی جریان یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار