نماینده اتاق بازرگانی بندرعباس در غرب هرمزگان مطرح کرد:
تابناک-نماینده اتاق بازرگانی بندرعباس در غرب هرمزگان گفت: واگذاری امور به بخش خصوصی و هموار سازی مسیر برای فعالیت برای این بخش مهم، تنها کلید رشد اقتصادی کشور و استان هرمزگان است.
کد خبر: ۹۳۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹ 27 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، بدر دریابان در در این رابطه اظهار داشت: نبض اقتصاد کشورها در دستان بخش خصوصی است و این در حالی است که فعالان اقتصادی ما به سختی امورات خود را به پیش می برند و قوانین یک شبه و غیرکارشناسی زمان و هزینه زیادی را متحمل این بخش حیاتی کشور کرده است.

وی بیان داشت: شهرستان بندرلنگه با چنین قدمت تاریخی در بعد تجاری نباید در بعد اقتصادی وضعیت امروز را شاهد می بود بلکه این شهرستان با توجه به نزدیکی به کشورهای حاشیه خلیج فارس باید در بعد تجاری حرف اول را می زد.

دریابان بیان داشت: سرعت رونق تجاری در بندرلنگه رضایت بخش نیست و ما به عنوان نمایندگان پارلمان بخش خصوصی می خواهیم مسیر توسعه تجاری هموارسازی و واگذاری امور به بخش خصوصی با سرعت بیشتری و بدون سنگ اندازی انجام شود.

نماینده اتاق بازرگانی بندرعباس در غرب هرمزگان بیان داشت: زیرساخت های تجاری بندرلنگه تقویت شود آیا سود آن به استان و کشور نمی رسد؟ ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان با چنین موقعیتی آیا به سود اقتصاد استان نیست؟ در واقع اهمیت بنادر غرب هرمزگان و قدمت تاریخی گمرک بندرلنگه و بندرکنگ در صادرات و واردات بر کسی پوشیده نیست، اما زمان رسیدن بندرلنگه به جایگاه واقعی خود در بعد تجاری همچنان در از هاله ای ابهام باقی مانده است.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بندرعباس تاکید کرد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس تمام تلاش خود را برای رفع موانع و مشکلات فعالان اقتصادی به کار بسته است و امید می رود مسوولان نیز همانند کشورهای توسعه یافته به اهمیت بخش خصوصی در رشد اقتصادی کشور واقف شوند و در واگذاری امور به بخش خصوصی تعلل نکنند.

انتهای پیام/ز175

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار