معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:
تابناک-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: شرکت پشتیبانی امور دام عرضه گسترده مرغ منجمد در بازار هرمزگان را در دستور کار قرار دهد.
کد خبر: ۹۳۵۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸ 26 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، ایرج حیدری امروز در جلسه ویدئو کنفرانسی ستاد تنظیم بازار استان با حضور فرمانداران با محوریت بررسی آخرین وضعیت تولید مرغ، عنوان کرد: دستگاه های اجرایی به رسالت خود در زمینه تولید و عرضه مرغ طبق برنامه ریزی ها جامعه عمل بپوشانند.

وی افزود: میزان مرغ خارج شده از مرغداری ها جهت کشتار در کشتارگاه ها برای بررسی عملکرد واحد های مرغداری احصا و گزارش شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: عرضه خارج از شبکه مرغ قاچاق محسوب می شود و با متخلفان طبق مقررات دستگاه های نظارتی برخورد می کنند.

حیدری تصریح کرد: شرکت پشتیبانی امور دام با هدف مدیریت بازار و جلوگیری از هرگونه کمبود عرضه گسترده مرغ منجمد در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: مجوز خروج مرغ از مرغداری ها به صورت روزانه و فقط برای حمل به کشتارگاه ها توسط دامپزشکی صادر شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: با تمام ظرفیت و امکانات از واحدهای مرغداری با رفع موانع و مشکلات حمایت شده است و اجازه خلل در بازار این محصول به کسی داده نمی شود.

حیدری تصریح کرد: فرمانداران بازار مرغ و عملکرد واحدهای مرغداری را تحت رصد و نظارت قرار دهند تا مرغ های تولیدی برای مصرف بازار استان عرضه شود.

انتهای پیام/ز157

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار