رئوفی در همایش شهرداران استان:
تابناک-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت:شهرداران فضای شهرهای هرمزگان را متناسب با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی آذین بندی کنند.
کد خبر: ۹۳۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶ 26 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، علی رئوفی در همایش شهرداران استان با اشاره به در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی، عنوان کرد: دهه فجر ستون انقلاب است و این دهه متعلق به همه ایرانیان است.

وی افزود: تحقق جهش تولید نیازمند جهش ابتکار، خلاقیت در بخش های مختلف است و زیربنای جهش تولید ایجاد جهش در همه بخش هاست.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: با گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب، بستر فضای مجازی هم یک فرصت است و هم یک تهدید، فرصت از این جهت که می توانیم پیام انقلاب را با بهره گیری از این ظرفیت به همگان برسانیم و در صورت نداشتن آمادگی و زیرساخت ها می تواند تهدید باشد.

رئوفی در همین رابطه گفت: در فضای رسانه ای و مجازی عصر کنونی هر لحظه به انقلاب و پایه های آن حمله می شود که به موقع باید به این هجمه ها پاسخ داد.

وی گفت: مدیران به ویژه شهرداران می توانند پیام انقلاب را به نسل جوان منتقل کنند به شرط آنکه عامل و عمل کننده به آن باشند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: فضای شهرهای هرمزگان در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی متناسب با این ایام آذین بندی شود و عطر دهه فجر شهرها را فرا گیرد.

رئوفی خاطرنشان کرد: شهرداران بخشی از اعتبارات فرهنگی را صرف ترویج ارزش های انقلاب کنند و دستاوردهای کنونی ، حاصل انقلاب به رهبری امام راحل، مقام معظم رهبری، جان فشانی شهدا، ایثارگران، جانبازان و همه کسانی است که در این مسیر مجاهدت کردن.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات خاطرنشان کرد: برگزاری باشکوه انتخابات مستلزم همراهی و همکاری همگانی به ویژه شهرداران است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: شهرداران همانطور که تاکنون همراهی داشته اند از این به بعد با تعامل، وفاق و همدلی برای پیشبرد امور و رفاه حال مردم استان کوشا باشند.

انتهای پیام /ز153

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار