جهانبخش خبر داد:
تابناک-معاون برنامه‌ریزی و توسعه انسانی شهرداری بندرعباس گفت: بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰ شهرداری بندرعباس با رقم هزار و ۷۶۰ میلیارد تومان تقدیم شورای شهر بندرعباس شده است.
کد خبر: ۹۳۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ 26 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، محمدمهدی جهانبخش در این ارتباط اظهار کرد: شهرداری بندرعباس زودتر از تاریخ مقرر بودجه پیشنهادی سال آینده را تقدیم شورای اسلامی شهر کرده تا بتوان به بهترین شکل ممکن آن را مصوب کرد.
وی افزود: پس از بررسی پیشنهادات سازمان‌ها و مناطق و برگزاری جلسات مختلف، لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری بندرعباس بر اساس بخشنامه سازمان شهرداری‌ها تدوین و تقدیم شورای اسلامی شهر شده است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس ادامه داد: با توجه به وضعیت اقتصادی و درآمدی حاکم بر کشور و خصوصا شهرداری‌ها، اهداف و استراتژی‌هایی در بودجه سال آینده در نظر گرفته شده تا بتوان به تحقق قابل قبولی در بودجه برسیم.
جهانبخش از افزایش ۳۹ درصدی بودجه ۱۴۰۰ شهرداری بندرعباس خبر داد و عنوان کرد: توجه به تاب‌آوری شهر، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، مسائل رفاهی پرسنل شهرداری، توجه ویژه به حوزه خدمات شهری و غیره، از اولویت‌های اصلی بودجه سال آینده است.
به گفته معاون شهردار بندرعباس، منطقه چهارم شهرداری از سال ۱۴۰۰ به طور رسمی آغاز به کار می‌کند و دو ناحیه نیز با نگاه خدمت بهتر به شهر اضافه می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس در خصوص تغییرات صورت گرفته در شهرداری گفت: از این پس شهرداری بندرعباس خزانه‌داری و کمیته تخصیص را خواهد داشت که تمام منابع و درآمدهای سازمان‌ها و مناطق در خزانه‌داری مرکز جمع‌آوری شده و پس از آن، از طریق کمیته تخصیص با توجه به برنامه‌ی پنج ساله شهرداری تقسیم‌بندی بودجه به مناطق صورت می‌گیرد.
وی با اظهار اینکه کار بررسی بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری بندرعباس جهت تصویب به شورای اسلامی شهر تحویل شده است، گفت: خوشبختانه علی‌رغم نرخ تورم نقطه‌ای ۴۴ درصدی هرمزگان، شهرداری سال آینده ۳۹ درصد در مجموع درآمدهای خود افزایش خواهد داشت.
اضافه می‌شود، بودجه شهرداری بندرعباس طی حدود هفت سال گذشته بیش از 10 برابر رشد داشته است.

انتهای پیام /ز143

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار