تابناک-فرماندار شهرستان سیریک گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان مردم شهرستان سیریک را فراموش کرده است و عزمی برای رفع مشکلات اساسی مردم این شهرستان در آن مشاهده نمی‌کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸ 25 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، احمد جمالدینی در جلسه شورای اداری شهرستان با انتقاد شدید از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سیریک، خواستار پاسخ‌گویی مسؤولان این دانشگاه شد.

وی افزود: خیرین و حامیان سلامت در شهرستان سیریک با عزمی جدی وارد میدان عمل شده‌اند و تاکنون بخش عظیمی از فعالیت‌های حوزه بهداشت و درمان شهرستان سیریک به دستان توانمند خیرین سلامت سیریک انجام شده است.

فرماندار شهرستان سیریک ادامه داد: تنها بیمارستان سیریک به همت خیرین این شهرستان ساخته شد علی‌رغم همکاری در ساخت این بیمارستان و ده‌ها خانه بهداشت در گوشه گوشه شهرستان، تحولات خوبی از سوی خیرین در سیریک رقم خورده است.

جمالدینی اضافه کرد: چندین سال است تنها بیمارستان سیریک ساخته شده است و خیرین نیز تاکنون در کنار بیمارستان بوده‌اند و در راستای تجهیز بخش‌های مختلف و خرید دستگاه‌هایی هم‌چون سونوگرافی اقدام نموده‌اند.

وی در ادامه گفت: علی‌رغم خرید تجهیزات مختلف از سوی خیرین از تجهیزات موجود در این بیمارستان تاکنون چه استفاده‌هایی شده است؟ دانشگاه علوم پزشکی حتی این اجازه را به خود نمی‌دهد که متخصص سونوگرافی را در سیریک مستقر کند درحالی که خیرین برای رفاه مردم تجهیزات لازم را با هزینه‌های بالا خریداری نموده‌اند ولی متولیان بهداشت و درمان استان حرکتی انجام نمی‌دهند و تجهیزات لازم در بیمارستان سیریک خاک می‌خورد و مردم سیریک برای درمان به شهرستان‌های هم‌جوار مراجعه می‌کنند.

فرماندار شهرستان سیریک از عدم توجه و عملکرد ضعیف دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در قبال بیمارستان سیریک انتقاد و خواستار پاسخ‌گویی مسؤولان این دانشگاه به مطالبات به حق شهروندان سیریکی در زمینه وضعیت بهداشت و درمان این شهرستان شد.

وی اظهار کرد: شهرستان سیریک نیاز مبرم به استقرار پزشک متخصص زنان دارد که تاکنون به این درخواست مردم سیریک از سوی متولیان امر پاسخ مثبت داده نشده است.

جمالدینی عنوان داشت: متأسفانه آقایان گوش شنوایی ندارند و بی‌توجهی آنان باعث شده است خیرین سلامت سیریک هم انگیزه دیگری نداشته باشند و بیماران رغبتی برای بستری شدن در این بیمارستان ندارند.

رئیس شورای سلامت شهرستان سیریک افزود: وضعیت بیمارستان امام سجاد(ع) شهرستان سیریک تأسف‌بار است و هرچه زودتر متولیان امر باید فکری اساسی کنند.

انتهای پیام /ز101

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار