در دهه مبارک فجر:
تابناک-فرماندار پارسیان گفت:بیش از ۴۰ پروژه عمرانی در پارسیان افتتاح می‌شود
کد خبر: ۹۳۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱ 24 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، مجتبی رضا پور در جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی دهه مبارک فجر، این دهه را را فرصت مناسبی برای بیان خدمات و اقدامات نظام جمهوری اسلامی پس از انقلاب اسلامی دانست و گفت: امید است با یک برنامه ریزی مدون نهایت تلاش و همت خود را در جهت برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه ها برداریم.

وی افزود: تعداد بالغ بر ۴۰ پروژه عمرانی در بخشهای مختلف عمران شهری و روستایی،صنعت، آب،برق، راه، ورزش و جوانان، آموزش و ... افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید که افتتاح پروژه بزرگ اسکله شماره پنج منطقه ویژه صنایع انرژی بر و کلنگ زنی تعداد ۱۲پروژه در این صنایع از مهمترین پروژه ها می باشد.

فرماندار پارسیان در ادامه با تاکید بر اینکه برنامه های دهه فجر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا و محدودیت ها در برگزاری برنامه ها ، فعالیت در فضای مجازی تقویت می شود.

رضا پور در ادامه گفت: انقلاب اسلامی ایران با اتکای با ارزشها و باروهای دینی و اعتقادی مردم به ثمر نشست و ماهیت الهی و مردمی انقلاب برای جهانیان به اثبات رسید‌

فرماندار پارسیان تاکید کرد: باید برنامه ریزی و زمینه لازم برای حضور جوانان و نسل جدید انقلاب را در این مراسمات مهیا کردگفتنی است، دراین جلسه مسئولین شهرستان نسبت به ارائه برنامه ها و پروژه ها در دهه مبارک فجر ۹۹ متناسب با شرابط و دستورلعمل ها بهداشتی ستاد کرونا گزارش های لازم را مطرح نمودند.

انتهای پیام /ز96

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار