تابناک-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: در راستای اجرای طرح مسکن ملی، دستگاههای زیرمجموعه از تمامی ظرفیتهای خود در جهت تامین مسکن کارکنان فاقد مسکن استفاده کنند.
کد خبر: ۹۳۴۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹ 24 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، هادی ابراهیمی در دوازدهمین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاههای عضو شورای هماهنگی افزود: تلاش وزارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر این است که در استان ها از تمامی ظرفیت های اراضی وزارت متبوع برای تحقق مسکن کارکنان استفاده کند و پس از مشخص نمودن زمین مورد نیاز و تشکیل تعاونی های مسکن، طبق توافقات و هماهنگی های صورت گرفته از قابلیت بانک توسعه تعاون ، رفاه کارگران و صندوق کار آفرینی امید در جهت ارائه تسهیلات به مشمولان استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دهه فجر، یادگار بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و ثمره خون شهیدان است، اظهارداشت: علاوه بر پاسداری از ارزشهای انقلاب، این دهه فرصتی است تا خدمات نظام مقدس و دستاوردهای دولت که نتیجه آن خدمت به مردم و رفع نیازهای جامعه هدف است از طرق مختلف اطلاع رسانی شود.

ابراهیمی بر برگزاری برنامه های مشترک در این ایام توسط دستگاه های عضو شورای هماهنگی تاکید و اضافه کرد: دستگاههای عضو علاوه بر اجرای برنامه های اختصاصی خود در دهه فجر، برنامه های مشترکی نیز در راستای برجسته کردن فعالیتها و خدمات در قالب کلیپ تهیه و اطلاع رسانی کنند.

در این نشست، ایجاد پایگاه بسیج دستگاه های عضو، عملکرد سطح بندی دستگاههای زیرمجموعه در ارزیابی عملکرد سال گذشته بررسی شد.

انتهای پیام /ز 96

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار