تابناک-فرماندار بندرلنگه تاکید کرد: باتوجه به جهش کرونا در بندرلنگه، وضعیت این شهرستان در مرحله تبدیل به قرمز می‌باشد لذا از عموم مردم خواسته شد پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت نمایند.
کد خبر: ۹۳۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷ 24 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، احمد شیبانی در جلسه ستاد کرونا شهرستان اظهار کرد: باتوجه به جهش کرونا در بندرلنگه، وضعیت این شهرستان در مرحله تبدیل به قرمز می‌باشد لذا از عموم مردم خواسته شد پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت نمایند.

وی با تاکید بر ممنوعیت برگزاری کلیه عروسی ها و مجالس ترحیم افزود: کلیه دورهمی های خانوادگی و همچنین ورود به پارک ها و اماکن گردشگری ممنوع شد

فرماندار بندرلنگه ادامه داد: دربهای پارک‌ها و اماکن گردشگری توسط شهرداری ها بسته شود و چراغها های پارک‌ها تا اطلاع ثانوی خاموش شود.

شیبانی همچنین از ممنوعیت ورود خودروها به ساحل و نصب چادر در پارک ها خبر داد و گفت: رفت و آمد به روستاها جهت تفریح نیز ممنوع است و پلیس راهور، افراد متخلف را جریمه نمایند.

وی اضافه کرد: شبکه بهداشت و درمان، بیماران را شناسایی و نسبت به قرنطینه کردن آنها اقدام نماید.

وی بیان داشت: با توجه به اعلام محدودیت های تردد توسط استاندار هرمزگان، پلیس راهور محدودیت شدید تردد برای جلوگیری از مسافرت های غیر ضروری و ممانعت از ورود گردشگر و خودروهای غیربومی از امروز تا پایان شهریور ماه آینده اعمال گردد.

شیبانی افزود: مادران باردار شاغل در اداره و کارکنان دارای بیماری‌های زمینه‌ای با اجازه مدیران دستگاه به صورت دورکاری فعالیت خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا آموزش مستمر پیشگیری از بیماری کرونا و همچنین در خصوص بسته بودن ورودی های هرمزگان خصوصاً بندر لنگه بر روی مسافران غیر ضروری در سطح کشور اعلام نمایند.

فرماندار بندرلنگه با تاکید بر جدیت کنترل حمل و نقل هوایی و دریایی و زمینی گفت: کلیه تجمعات در بندرلنگه بدون هماهنگی و کسب مجوز از شبکه بهداشت ممنوع می‌باشد.

وی هنچنین تاکید کرد: صنایع و بنگاه های اقتصادی توسط اتاق اصناف کنترل و نسبت به اطلاع رسانی در خصوص فعالیت های گروه ۱ اقدام لازم به عمل آورند.

شیبانی با اشاره به اینکه کلیه اصناف راس ساعت ۲۰ به جز گروه ۱ تعطیل می‌باشد، ابراز داشت: ساعت تردد مردم از ۹ شب تا ۴ صبح ممنوع اعلام می گردد.

انتهای پیام /ز91

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار