دکتر همتی در چهاردهمین آیین پویش ره سلامت:
تابناک-دو هزار تخت جدید بیمارستانی طی سه سال اخیر به فضای درمانی استان اضافه شده است
کد خبر: ۹۳۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ 21 January 2021

بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس به عنوان یک کار تاریخی در حوزه بهداشت و درمان هرمزگان تا پایان سال جاری آماده بهره‌برداری می‌شودبه گزارش خبرنگار تابناک،استاندار هرمزگان گفت: بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس به عنوان یک کار تاریخی در حوزه بهداشت و درمان هرمزگان تا پایان سال جاری آماده بهره‌برداری می‌شود.

دکتر فریدون همتی در چهاردهمین آیین پویش ره سلامت که با حضور دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بندرعباس برگزار شد، عنوان کرد: در طول سال گذشته علی رغم شرایط کرونا، کار و تلاش در دو جبهه مقابله با کرونا و بخش عمرانی حوزه بهداشت و درمان با قوت ادامه داشته و متوقف نشده است.

وی ادامه داد: بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس به عنوان یک کار تاریخی در حوزه بهداشت و درمان استان هرمزگان با حمایت وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین تلاش بی وقفه نیروی انسانی شاغل در این پروژه و با مدیریت هدفمند در استان، طبق توافقنامه و پیش بینی ها، حداقل می بایست تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسید که با همت همه متولیان، تا پایان سال جاری این فضای درمانی تخصصی به امکانات بخش درمان استان اضافه می شود.

استاندار هرمزگان افزود: در قالب توسعه بیمارستان های موجود و پنج بیمارستان جدید و همچنین تجهیز سه بیمارستان نظامی از محل اعتبارات دولتی، بیش از دو هزار تخت جدید بیمارستانی طی سه سال اخیر به فضای درمانی استان اضافه شده است.

همتی تصریح کرد: همراهی مردم نجیب هرمزگان و صبوری آن ها، این امکان را فراهم کرد که بتوانیم خدمات خوبی را به مردم شریف استان در این حوزه ارائه کنیم.

انتهای پیام /ز33

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار