با محوریت گسترش فرهنگ خیر و احسان منعقد شد؛
تابناک-تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی ما بین حوزه علمیه هرمزگان و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با محوریت گسترش فرهنگ خیر و احسان منعقد شد.
کد خبر: ۹۳۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ 21 January 2021

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین حوزه علمیه هرمزگان و کمیته امداد استان

به گزارش خبرنگار تابناک،مدیر حوزه علمیه هرمزگان در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه استان هرمزگان با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، گفت: کمیته امداد و حوزه‌های علمیه نقاط مشترک بسیار دارند و باهم افزایی می‌توان خدمت‌رسانی بهتری به مردم جامعه بخصوص خانواده‌های نیازمند حمایت آن نهاد انجام داد.

حجت الاسلام نادر حقیقی افزود: شعار و هدف اصلی حوزه‌های علمیه خدمت‌رسانی به مردم است و در این زمینه گام‌های مؤثری برداشته شده است و این تفاهم‌نامه می‌تواند زمینه همکاری مشترک برای ارائه یک نمونه موفق هم‌افزایی باشد.

وی اظهار داشت: تمام مدارس علمیه استان دارای گروه‌های جهادی منسجم بوده و در زمینه‌های مختلف مشغول خدمت‌رسانی می‌باشند و از ظرفیت‌هایی مانند خبرگزاری رسمی حوزه و فضای مجازی به عنوان زبان گویای مردم مستضعف استفاده می‌نمایند.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان افزود: حوزه‌های علمیه به دنبال توانمندسازی مردم کم‌بضاعت هستند و در بسیاری از مناطقی که جامعه هدف کمیته امداد است، طلاب مدارس علمیه نیز حضور دارند و این ظرفیت وجود دارد که باهم افزایی در زمینه‌های مختلف ازجمله فرهنگ‌سازی جمع‌آوری ذکات و. همکاری مستمر داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان در این جلسه گفت: طلاب پیام رسانان مهر و محبت و یاری گر مردم هستند و کمیته امداد با فرهنگ‌سازی احسان و نیکوکاری، به دنبال رفع مشکلات نیازمندان و کاهش فقر می‌باشد.

علی الهیاری اظهار داشت: هزینه‌های درمان و هزینه‌های زندگی در استان هرمزگان نسبت به استان‌های همجوار طبق آمارهای منتشرشده بالاتر بوده و این خود عامل و شاخصی است که باعث فقیرتر شدن مردم می‌شود.

وی افزود:‌ با همکاری و مشارکت حوزه‌های علمیه می‌توانیم فرهنگ خیر و احسان را در جامعه نهادینه نموده و جلوی بسیاری از مشکلات را بگیریم.

انتهای پیام/ ز26

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار