معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان:
تابناک-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از برگزاری برنامه های متنوع همزمان با ایام سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در راستای بزرگداشت مقام زن و مادر در هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰ 21 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،نازنین شیبانی تذرجی در چهارمین جلسه شورای فرهنگی استانداری هرمزگان به نقش محوری و اساسی زن در خانواده و حضور موثر او در اجتماع اشاره کرد و بیان داشت: هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر فرصت مناسبی برای تبیین سیره فاطمی برای مادران و زنان جامعه اسلامی است.

رئیس شورای فرهنگی استانداری هرمزگان، سیاستگذاری و برنامه ریزی برای برگزاری با شکوه و شایسته و ارائه برنامه های اثر بخش را از اولویت های شورای فرهنگی در بزرگداشت هفته مادر اعلام کرد و ادامه داد: باید در برنامه ریزی ها به نقش محوری زن در خانواده به عنوان مادر و نقش اجتماعی زن در عرصه اجتماعی و حضور موثر و سازنده او در عرصه‌های اجتماعی توجه شود.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه‌های مفید و مؤثر در بزرگداشت روز زن باید از جمله اهداف برنامه‌های روز زن در استان باشد.

وی تاکید کرد: در ایام هفته زن دستگاه های اجرایی برنامه ها و جلسات خود را به سمت پیگیری مطالبات و مسائل بانوان ببرند.

شیبانی تصریح کرد: با وجود تنگناهای مالی و اعتباری باید به مسائل و مشکلات بانوان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه رسیدگی شود.

شیبانی افزود: شورای فرهنگی استانداری هرمزگان به مناسبت هفته زن و گرامیداشت میلاد با سعادت مادر امامت و همسر ولایت حضرت فاطمه صدیقه(س) در نظر دارد برنامه های متنوع و تاثیر گذاری را با استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه های اجرایی در سطح استان برگزار کند که برای ایجاد این فضا لازم است همه مدیران پای کار باشند تا برنامه های خوبی را در سطح استان اجرا نماییم.

وی با بیان اینکه برنامه های متنوعی امسال با توجه به ویروس کرونا برای گرامیداشت هفته مادر در استان برگزار می شود، افزود: تجلیل از بانوان موفق، برگزاری نمایشگاه نقاشی کودکان، سرکشی مدیران زن و مدیرکل های استان از خانواده های شهدا، برگزاری دوره های آسیب شناسی و ... از جمله برنامه های است که برای بزرگداشت هفته زن در استان برنامه ریزی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: شورای سیاستگذاری بانوان استانداری تشکیل می شود و تلاش ما این است که از طریق این شورا مسائل مهم مربوط به مسائل و مشکلات بانوان ، پیگیری و رفع شود.

چهارمین جلسه شورای فرهنگی استانداری هرمزگان با هدف برگزاری مراسم هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر با انجام برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای اجرای هر چه بهتر برنامه های این هفته در هرمزگان برگزار شد.

انتهای پیام / ز20

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار