معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان و شرایط شیوع کرونا با تلاش های صورت گرفته اهداف جهش تولید در هرمزگان محقق شده است.
کد خبر: ۹۳۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ 20 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،ایرج حیدری امروز چهارشنبه در آئین آغاز طرح سه ماهه نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ استان در محل سازمان صمت استان با اشاره به اهمیت استان هرمزگان، عنوان کرد: در هرمزگان به واسطه موقعیت ویژه استان علاوه بر نظارت بر تامین نیاز بازار استان باید به گونه برنامه ریزی کرد در زمینه حمل و نقل کالاهای اساسی سایر نقاط کشور خللی ایجاد نشود که نشان دهنده جایگاه ویژه استان در کشور است.

وی افزود: در سال ۱۳۹۹ با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان و شیوع ویروس کرونا شعار سال، جهش تولید با پیگیری و رفع موانع پیش روی بخش های مختلف تولیدی محقق شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: هرمزگان در زمینه تولید با رشد خوبی همراه بوده است و در وصول درآمدهای مالیات هرمزگان نیز نسبت به سال ۹۸ رشد داشته است.

حیدری در همین رابطه گفت: تحقق درآمدهای مالیاتی نشان دهنده پویایی بخش تولید استان و وجود ظرفیت های اشتغال است.

وی در همین رابطه گفت: هرمزگان در حوزه تولیدات صنعتی با رشد چشمگیری همراه بوده است که افزایش تولید فولاد و صادرات آن گویای این مهم است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود : کارخانه آلومینیوم در طول دو سال اخیر با تلاش های که صورت پذیرفت از ۱۰۶ دیگ به ۳۴۰ دیگ افزایش پیدا کرد که به نوبه خود باعث افزایش افزایش تولید و ایجاد ظرفیت های جدید اشتغال در این مجموعه شده است.

حیدری تصریح کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا هرمزگان با کمترین مشکلات در حوزه کارگری روبرو بوده است.

وی با تاکید بر بهبود معیشت مردم، خاطرنشان کرد: بهبود معیشت مردم راهبرد مهم نظام است و یکی از ماموریت های مهمی که وزیر کشور به فرمانداران داده است پیگیری بهبود معیشت مردم است.

وی گفت: با اقدامات و تلاش های که صورت گرفته هرمزگان نسبت به سایر استان های کشور با کمترین مشکل در حوزه تولید مواجه بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: هرمزگان در زمینه تامین مایحتاج ضروری مردم مشکلی ندارد و این کالاها به میزان کافی تامین و ذخیره سازی شده است.

حیدری افزود: موفقیت های بدست آمده در هرمزگان حاصل تلاش ها و راهبری مدیریت عالی استان با همراهی دستگاه های اجرایی و نهادهای حاکمیتی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اداره کل اطلاعات، نیروی انتظامی، دستگاه قضایی، سازمان بازرسی و سایر ارگان ها بوده است و همکاری نزدیک این مجموعه ها با مدیریت عالی استان شایسته تقدیر است.

وی افزود: با اقداماتی که صورت پذیرفت واحد های نیروگاهی مستقر در هرمزگان در زمینه تامین سوخت جایگزین مشکلی نداشته اند و هرمزگان در زمینه تامین برق مشکلی ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: با تلاش و برنامه ریزی و همراهی مردم اجازه داده نخواهد شد دشمنان به اهداف شوم خود برسند.

حیدری با تقدیر از همراهی و همکاری مردم و بازاریان استان، خاطرنشان کرد: همراهی و همکاری مردم ، بازاریان و اصناف هرمزگان با مدیریت عالی استان برای پیشبرد امور در بخش های مختلف قابل تقدیر است و در راستای خدمت به این مردم فهیم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد شد.

وی با هشدار به کسانی که اهدافی چون اخلال در بازار را دنبال می کنند، افزود:کسانی که در صدد اخلال در بازار هستند در مسیر اهداف استعمار برای ضربه به کشور حرکت می کنند هرگونه اخلال در وضعیت ایجاد کنند خواسته یا ناخواسته در اردوگاه دشمن هستند و کسانی که صادقانه خدمت می کند همانند رزمندگان دفاع مقدس اجر بالایی دارند

انتهای پیام /ز 16

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار