تابناک-رییس کل دادگستری استان هرمزگان از کسب رتبه برتر جشنواره آرای قضایی توسط مستشاران دادگاه کیفری یک استان هرمزگان و دادیار شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ 20 January 2021

 

 

علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان طی مراسمی از تلاش‌های سه نفر از قضات برگزیده جشنواره آرای قضایی تقدیر کرد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این مراسم اظهار داشت: در راستای توسعه عدالت، ارتقای سطح کیفی رسیدگی ها و صدور آرای متقن، برگزاری جشنواره آرای برتر قضایی در دستور کار دستگاه قضایی استان هرمزگان قرار دارد.

علی صالحی خاطرنشان کرد: آرای صادر شده به صورت مستمر توسط اعضای کمیته نقد آرای معاونت منابع انسانی دادگستری کل استان هرمزگان مورد ارزیابی قرار می گیرد و پس از تحلیل نقاط قوت و ضعف، در نهایت رای برتر مشخص می شود .

عالی ترین مقام قضایی استان هرمزگان با تقدیر از تلاش های شبانه روزی قضات در اجرای سیاست های کلان دستگاه قضایی و خدمت رسانی بهینه به مراجعین یادآور شد: با بررسی های انجام شده، آرای آقایان جاوید امانی و مجید واحدی نوش آبادی مستشاران دادگاه کیفری یک استان و محمد احمدی دادیار شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس، با امتیاز برابر به عنوان برگزیدگان آذرماه سال جاری انتخاب شده اند.

صالحی در ادامه انتقال دانش و تجربیات قضات مجرب را در جهت توسعه جایگاه دستگاه قضایی و همچنین نیل به اهداف عالیه قوه قضاییه در استقرار و گسترش عدالت ضروری دانست و بر لزوم کیفیت و اثربخشی هر چه بیشتر آراء صادر شده در نظام عدالت حقوقی تأکید کرد.

وی همچنین برگزاری جشنواره آرای برتر را فرصت مغتنمی دانست که در نتیجه آن ، عمل و نظر حقوقی به هم نزدیک شده و نقش رویه قضایی در سازندگی نظام حقوقی به منصه ظهور رسانده شود.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از تلاش های قضات منتخب جشنواره آرای قضایی که موفق به کسب رتبه برتر شده اند تقدیر کرد.

انتهای پیام/ز12

 

تجلیل از برگزیدگان جشنواره آرای قضایی دادگستری استان هرمزگان

تجلیل از برگزیدگان جشنواره آرای قضایی دادگستری استان هرمزگان

تجلیل از برگزیدگان جشنواره آرای قضایی دادگستری استان هرمزگان

تجلیل از برگزیدگان جشنواره آرای قضایی دادگستری استان هرمزگان

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار