تابناک- استاندار هرمزگان با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هرمزگان کاهش پیدا کرده است، گفت: شاهد ورود حجم عظیمی از مسافران به استان هستیم.
کد خبر: ۹۳۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶ 16 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک، فریدون همتی در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا با بیان اینکه شرایط شیوع بیماری کرونا در استان در وصعیت آبی قرار دارد، اظهارداشت: بیماری کرونا به واسطه شرایط شیوع و با توجه به وضعیت آب و هوایی در وضعیت کاملا شکننده قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان کاهش پیدا کرده است، افزود: مردم باید همچنان به زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و اجرای پروتکل‌های تاکید شده از سوی ستاد مبارزه با ویروس کرونا توجه کنند.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه باید از برگزاری تجمعات و دورهمی خانوادگی خودداری کرد، بیان کرد: نماز جمعه بنا به مجوز داده شده با ۴۰ درصد ظرفیت برگزار می‌شود و از ائمه جمعه درخواست می‌شود با استفاده از تریبون در اختیار خود مردم را به اجرای پروتکل‌های بهداشتی تشویق کنند.

همتی با اشاره به افزایش ورود مسافران به استان هرمزگان، تصریح کرد: هیچ‌گونه خدماتی در پارک‌ها، بوستان‌ها و سواحل داده نمی‌شود، همچنین انتقال خودرویی گردشگران به جزایر کیش و قشم نیز انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه ساکنین بومی استان از دعوت میهمان به استان خودداری کنند، خاطرنشان کرد: برخی مراکز نقش پررنگی در شیوع کرونا دارند که یکی از آنها مراکز عرضه قلیان است که تاکید شده نیروی انتظامی در صورت مشاهده با این مراکز برخورد کنند.

انتهای پیام/ ن۱۵

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار