در بندر شهید رجایی صورت گرفت :
تابناک-معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از الحاق ۸۰۰ متر خطوط جدید ریلی با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال در مجتمع بندری شهید رجایی خبر داد
کد خبر: ۹۳۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹ 13 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،"منصور خرمشکوه" با بیان اینکه ۸۰۰ متر خطوط جدید ریلی به ۶۰ کیلومتر زیر ساخت هایی که پیشتر در بندر شهید رجایی احداث شده اضافه گردید اظهارداشت: اولین محموله از طریق این خط جدید الاحداث وارد مجتمع بندری شهید رجایی شد.

معاون بندری و امور اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: خطوط ریلی اختصاصی با سرمایه گذاری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث شده است .

وی تصریح کرد: آنچه مورد توجه است توسعه حمل و نقل کالا از طریق ریل بوده تا بتوانیم سهم جابجایی کالا را در این حوزه تقویت نماییم .

خرمشکوه با اشاره به اهمیت موضوع توسعه حمل و نقل ریلی و همچنین تاثیر آن در کاهش مدت زمان انتقال کالاها به بازار هدف و کاهش هزینه های حمل و نقل کالا افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته در حال بررسی، درخواست های شرکت های متقاضی احداث خطوط ریل اختصاصی هستیم تا با نهایی سازی این طرحها گام موثری در توسعه حمل و نقل ریلی برداشته شود.

شایان ذکر است؛ بندر شهید رجایی از۶۰ کیلومتر خط ریلی برخوردار است که شاخه های مختلف این خطوط به ۱۲ محوطه اختصاصی منتهی می شود.

انتهای پیام/ز8

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار