مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:
تابناک-مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: یک هزار و 332 مدرسه با جمعیت زیر 50 نفر دانش آموز از اول بهمن ماه به صورت حضوری دایر هستند.
کد خبر: ۹۳۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ 13 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،ایرج بیت اللهی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا آموزش و پرورش استان با استناد به بخشنامه وزارت آموزش و پرورش، افزود: مطابق بخشنامه ارسالی از مقام عالی وزارت، تمام مدارس با جمعیت زیر 50 نفر، روند آموزشی آنها از اول بهمن ماه به صورت حضوری پیگیری می شود.

وی ادامه داد: مدیران تمامی مدارس دارای جمعیت زیر50 نفر، باید قبل از حضور دانش آموزان، شرایط و پروتکل های بهداشتی را برای تحصیل فراهم کنند.

بیت اللهی ادامه داد: این بازگشائی مدارس شامل تمام مدارس ابتدائی، متوسطه دوره اول و دوره دوم، هنرستان های کار دانش و فنی و حرفه ای دارای جمعیت زیر 50 نفر می شود و مدارس استثنائی و کلاس های پیش دبستانی با توجه به شرایط حساس دانش آموزان آنها، مجاز به آموزش حضوری نیستند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اهمیت یادگیری در سالهای نخستین مدرسه، اظهار داشت: آموزش دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدائی در همه مدارس با جمعیت بالای 50 نفر نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از اول بهمن ماه 99 به صورت حضوری می باشد. 

بیت اللهی همچنین گفت: پودمان های مهارتی و عملی همه دانش آموزان هنرستانهای کاردانش و فنی و حرفه ای با هدف تحقق یادگیری مطلوب هنرجویان، به صورت حضوری برگزار می شود.

وی در پایان تاکید کرد : بازدید و نظارت مستمر در دوران آموزش حضوری باید با جدیت دنبال گردد و تلاش می شود کمک سرانه بهداشتی به مدارسی که آموزش آنها حضوری هستند، پرداخت شود.

انتهای پیام /ز5

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار