تابناک- مدیدکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به اینکه ۱۲ هزار دانش آموز بی بضاعت در استان نیازمند تامین تبلت هستند، گفت: در این راستا پویش مردمی در استان راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۹۳۱۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ 12 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک هرمزگان، ایرج بیت اللهی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آموزش و پرورش در کنار فعالیت‌های تعلیم و تربیت اولویت خود را بهره‌مندی تمامی دانش آموزان از آموزش و تحصیل است، اظهارداشت: در این راستا در سال‌های اخیر برنامه‌های خوبی در روستاها و مناطق محروم انجام شده است.

وی با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا شیوع نوینی از آموزش را گسترش داد، افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا با همکاری کادر آموزشی برای عدم قطع ارتباط معلم و دانش آموز و همچنین آموزش‌ها بسیار تلاش شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با عنوان اینکه در این ایام با از خودگذشتگی‌های بسیاری از سوی معلمان روبرو بودیم، بیان کرد: همچنین خیرین و دستگاه‌های اجرایی بسیاری برای تامین نیاز دانش آموزان و بهره مندی از آموزش‌های مجازی کمک خوبی کردند.

بیت اللهی با اشاره به کمک شرکت پالایش نفت بندر عباس و اتاق بازرگانی برای تهیه تبلت دانش آموزان، تصریح کرد: تا کنون هزینه خرید ۲۲۶ تبلت از سوی وزارت آموزش و پرورش پرداخت شده و همچنین تامین ۲۲۵ تبلت دیگر نیز برعهده استان است.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از هزارو ۴۰۰ تبلت توسط نهادهای مختلف خریداری و بین دانش آموزان استان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: علیرغم کمک‌های صورت گرفته همچنان کمبود تبلت از مهمترین چالش‌ها برای تحصیل دانش آموزان بی بضاعت است.

انتهای پیام/ن۷

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار