فرمانده انتظامی شهرستان مهران اظهار داشت : مأموران انتظامی ایست و بازرسی جندالله و پلیس‌های تخصصی موفق شدند در راستای مبارزه با قاچاق کالا، در ۱۰ ماهه اول سال ۹۹، ۱۵ محموله کالای قاچاق را کشف کنند.
کد خبر: ۹۳۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ 12 January 2021

سرهنگ قدرت اله شهبازبیگی افزود: ماموران انتظامی در چندین عملیات موفق و کنترل محور‌های مواصلاتی، ۳۶۰ راس گوسفند زنده، ۷ هزار قلم لوازم آرایشی بهداشتی، ۲ هزار و ۲۰۰ ثوب لباس خارجی مردانه، ۵۷ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی، ۲ هزار و ۲۰۰ کیلو برنج، ۷ هزار و ۵۰۰ کیلو آرد و. قاچاق و فاقد مجوز را از سودجویان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با اشاره به اینکه در این راستا ۱۹ متهم دستگیر شدند، تصریح کرد: ارزش ریالی این کالا‌های قاچاق توسط کارشناسان ۱۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

اوخاطرنشان کرد: در این راستا ۶ کامیون و ۷ دستگاه خودرو سواری متعلق به متهمان به پارکینگ انتقال و ۲ باب مغازه نیز پلمپ و متهمان با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ شهبازبیگی گفت:قاچاق کالا وارز ضربه جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور می‌زند و مبارزه قاطع با قاچاقچیان، بطور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار