تابناک-نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: دهه فجر به یک رفراندوم عمومی مردمی تبدیل شده و در تایید اهداف بلند انقلاب اسلامی است، افزود: به همین منظور چشم دوست و دشمن بر این است که برنامه های دهه مبارک فجر به چه صورت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹ 11 January 2021

به گزارش خبرنگارتابناک استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زادی در کارگروه‌های تخصصی دهه فجر استان با بیان اینکه مناسبت‌های ملی و مذهبی بخشی از هویت‌ جامعه ما را تشکیل می‌دهد، اظهارداشت: این مناسبت‌ها امروز نقش بسیار موثری دارد که در میان مناسبت‌های مذهبی و ملی دهه مبارک فجر یکی از مهمترین مناسبت‌های پیش روی ما است.

وی با بیان اینکه این مناسبت به یک رفراندوم عمومی مردمی تبدیل شده و در تایید اهداف بلند انقلاب اسلامی است، افزود: به همین منظور چشم دوست و دشمن بر این است که برنامه های دهه مبارک فجر به چه صورت برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه طبیعی است امروز دشمنان حضور مردم را در برنامه های دهه فجر ارزیابی می‌کنند، بیان کرد: مردم فهیم ایران اسلامی همیشه این مسئله را با آگاهی تشخیص دادند و هرساله با حضور خود در این رفراندوم ملی و غیر رسمی شرکت میکنند و صلابت خود را در استمرار اهداف بلند انقلاب اسلامی را به دنیا نشان می‌دهند.

عبادی زاده با اشاره به اینکه روند رو به رشد این حرکت گویای یک حقیقت است، تصریح کرد: مردم ما می‌دانند که امروز مناسبت ملی یوم الله ۲۲ بهمن به نماد اقتدار جمهوری اسلامی تبدیل شده و مردم پای این اقتدار ایستاده اند.

وی با عنوان اینکه مسئولین نیز در ایام برگزاری این یوم الله همیشه برنامه ریزی های ویژه ای داشتند، خاطر نشان کرد: استان هرمزگان در برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن جایگاه ویژه ای در کشور دارد و در مناسبت‌های این‌چنینی پس از پایتخت در جایگاه دوم قرار دارد.

امام جمعه بندر عباس با اشاره به اینکه باید برای افزایش کیفیت این برنامه‌های مهم ملی تلاش کنیم، گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا باید سلامت و رعایت پروتکل‌ها را در راس تمامی برنامه‌ ریزی‌ها قرار دهیم.

در این جلسه ۲۱ کارگروه ویژه دهه فجر تشکیل و فعالیت خود را در ادارات مختلف آغاز کرد.

دهه فجر به رفراندوم غیر رسمی در ایران تبدیل شده است

انتهای پیام/ن/4

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار