رئیس جدید هیات فوتبال شهرستان بندرعباس:
تابناک-هرمزگان رئیس جدید هیات فوتبال شهرستان بندرعباس با تأکید بر اینکه به کمک تمامی دوستداران و خاک خوردگان فوتبال نیاز دارد، گفت: از این فرصت استفاده خواهم کرد و فوتبال بندرعباس را از وضعیت توقف کنونی خارج می‌کنیم
کد خبر: ۹۳۱۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ 10 January 2021

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس صبح امروز(۲۱ دی ماه) در آئین معارفه رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس، افزود: از رئیس هیات فوتبال هرمزگان بابت پذیرش فرد پیشنهادی اداره ورزش و جوانان بندرعباس تقدیر می کنیم و امیدواریم همکاری سخت افزاری و نرم افزاری هیات استان و شهرستان را شاهد باشیم.

امین رئیسی خاطرنشان کرد: فوتبال شهرستان بندرعباس تنها شهر بندرعباس نیست بلکه شش بخش را شامل می شود و باید فوتبال در تمام نقاط شهرستان ساری و جاری شود.

موتور فوتبال بندرعباس را روشن می‌کنم

وی با اشاره به اینکه هیچ دخالتی در انتخاب ارکان و اعضا هیات فوتبال شهرستان بندرعباس نکرده و نخواهم کرد و باید از افرادی بهره ببریم که لایق باشند و به دنبال افراد اشباع شده نباشید، تصریح کرد: امیدوارم زمین فوتبال تختی به صورت دائم به هیات فوتبال شهرستان بندرعباس واگذار شود تا در برگزاری مسابقات و درآمدزایی فوتبال بندرعباس پیشرفت لازم را انجام دهد.

همچنین رئیس هیات فوتبال استان هرمزگان با اشاره به اینکه با رایزنی و هماهنگی اداره ورزش و جوانان بندرعباس فرد لایقی انتخاب شد، اظهار کرد: فارغ از مسائل سیاسی به دنبال فردی بودیم که پیشینه ورزشی و اجرایی داشته باشد که با هماهنگی و رایزنی های صورت گرفته به نتیجه رسیدیم که احمدزاده می تواند فرمان فوتبال بندرعباس را به حرکت دربیاورد.

قاسم رنجبریان با اشاره به اینکه امیدوارم مشکل چهار پنج سال اخیر فوتبال بندرعباس برطرف شود، خاطرنشان کرد: با قوی شدن فوتبال بندرعباس به طور حتم فوتبال هرمزگان هم رشد می کند و هرگونه حمایت از رئیس جدید شهرستان بندرعباس صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه باید در بحث مدارس فوتبال و رده های سنی نیز به صورت جدی مورد برنامه ریزی صورت می گیرد، عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم وضعیت زمین فوتبال تختی را با هماهنگی اداره ورزش و جوانان بندرعباس به وضعیت مطلوب گذشته بازگردد.

در ادامه رئیس جدید هیات فوتبال شهرستان بندرعباس با اشاره به اینکه از اعتمادی که به بنده صورت گرفت، تشکر می کنم و به طور حتم با عملکردم جواب این اعتماد را خواهم داد، اظهار کرد: از تمامی پیشکسوتان فوتبال استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس رخصت می گیرم.

محمد احمدی زاده با اشاره به اینکه امیدوارم تمامی دلسوختگان فوتبال دست یاری که دراز شده را بگیرند تا با کمک هم فوتبال بندرعباس را رشد دهیم، تصریح کرد: باید مسیر واقعی رشد را پیدا کنیم تا بتوانیم به خواسته خود دست یابیم.

وی اضافه کرد: از این فرصت استفاده خواهم کرد و فوتبال بندرعباس را از وضعیت توقف کنونی خارج می‌کنیم و فوتبال بندرعباس را در سراسر شهرستان فعال خواهیم کرد.

رئیس جدید هیات فوتبال شهرستان بندرعباس در پایان گفت: فوتبال با سایر رشته ها تفاوت دارد، زیرا زیرساخت مناسب و فعالین توانمندی در فوتبال بندرعباس وجود دارد و می توان با برنامه ریزی مناسب شهری پویا و فعال را ایجاد کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار