مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان:
مدیرکل سیاسی و انتخابات و تقسیمات استانداری هرمزگان گفت: برنامه ریزی جهت برگزاری انتخاباتی پرشور در هرمزگان آغاز شده است تا بتوانیم بسترهای مناسب فنی و نرم‌فزاری را برای این منظور فراهم کنیم.
کد خبر: ۹۳۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳ 10 January 2021

به گزارش تابناک، احمد نفیسی در مراسم معارفه بخشدار جدید لیردف در شرقی‌ترین منطقه هرمزگان اظهار کرد: بزرگ‌ترین سرمایه کشور، سرمایه‌های اجتماعی آن هستند. مردمی که مانند طلا و نقره‌اند و اگر مدیری بتواند بخوبی از این ظرففیت‌های انسانی بهره بگیرد، موفقیت‌های بزرگی بدست خواهد آورد.

وی با اشاره به نگاه متعادل استاندار هرمزگان به همه احزاب، سلایق و اندیشه‌ها و افکار در استان، افزود: یکی از موضوعات مهمی که در هرمزگان به خوبی به چشم می‌خورد، استفاده از ظرفیت با ارزش بانوان در حوزه‌های مدیریتی است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان در خصوص توسعه شهرستان جاسک نیز عنوان داشت: زمانی  توسعه اتفاق می افتد که در جهت توانمند سازی نیروهای بومی منطقه نیز اقداماتی صورت گیرد که از طریق مجمع نمایندگان و طرح استفاده ۲۰درصدی نیروهای بومی در پروژه‌ها، پیگیری‌های مستمری داشته‌ایم و این مهم به ثمر نشسته است.

نفیسی خاطرنشان کرد: تامین امنیت ، توجه و رسیدگی به مشکلات مردمی بویژه معیشتی، توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی که در این شهرستان باتوجه به آمارها بخوبی رعایت شده است، برگزاری انتخابات با حضور مردمی و برنامه ریزی ها در این مورد با توجه به بیماری کرونا از برنامه های کلی وزارت کشور، استانداری‌ها، فرمانداری و بخشداری‌ها است.

به گزارش تابناک، در این مراسم از تلاش‌های امید ذاکری تقدیر و اسحاق رییسی به عنوان بخشدار جدید لیردف جاسک منصوب شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار