استاندار هرمزگان:
تابناک-استاندار هرمزگان گفت: ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق حسن لنگی و برق مورد نیاز مرحله نخست سایت ۶۰۰ هکتاری پرورش میگوی این منطقه اختصاص پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۳۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 09 January 2021

به گزارش تابناک،فریدون همتی در گفت وگو با معتمدان وشوراهای اسلامی حسن لنگی افزود: همچنین به دنبال رایزنی برای دریافت اعتبار ملی ۷۰۰ میلیارد ریالی برای تامین برق مورد نیاز برای هزار و ۴۰۰ هکتار باقی مانده از سایت پرورش میگوی حسن لنگی هستیم.
وی بیان داشت: حقابه سد شمیل از دیگر مطالبات مردم حسن لنگی بود که با دستور استاندار هرمزگان، مقرر شد پس از مطالعه و ظرفیت سنجی اراضی این منطقه، اقدام‌های اجرایی لازم در این صورت گیرد.
استاندار هرمزگان در ادامه بازدیدها با حضور در روستای حسن لنگی بالا وضعیت و روند پیشرفت زمین ورزشی در حال احداث این منطقه را بررسی و برای رفع مشکل برق این طرح به فرماندار بندرعباس دستور داد پیگیری لازم را در سریع‌ترین زمان انجام دهد.                     

۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای برق سایت پرورش میگوی حسن لنگی اختصاص یافت/ محمد زرنگاری بخشدار شمیل شد/دهستان شمیل در شهرستان بندرعباس به بخش ارتقا یافت
همتی تاکیدکرد: اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان نیز مکلف است که نسبت به تامین چمن زمین ورزشی منطقه حسن لنگی اقدام نماید. 
وی گفت: برای احداث این طرح ورزشی تاکنون ۲ میلیارد ریال در بخش زیرساختی آن هزینه شده است.
استاندار هرمزگان همچنین با حضور در جمع معتمدین روستای حسن لنگی بالا به صورت تلفنی به مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان دستور داد طرح هادی و تعریض ۳۰۰ متر از جاده این روستا را در سریع ترین زمان اجرایی کند.
وی تاکید کرد: در نخستین روز از هفته پیش رو، مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان باید در بازدیدی با همراه کارشناسان، برآورد اعتبار لازم را انجام داده و نسبت به اجرایی شدن این مطالبه مردم اقدام نماید.
روستای حسن لنگی از توابع بخش شمیل در ۵۵ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.
بخش شمیل از ترکیب دهستان شمیل و حسن لنگی ایجاد شده و مرکز این بخش، روستای شمیل تعیین شده است.
وزیر کشور سوم دیماه امسال با انعکاس مصوبه هیات وزیران، ایجاد بخش شمیل در شهرستان بندرعباس را به طور رسمی ابلاغ کرد.
 با پیگیری‌های صورت گرفته توسط استانداری هرمزگان از طریق وزارت کشور و تصویب هیات دولت، دهستان شمیل در شهرستان بندرعباس به بخش ارتقا یافت. 
 طی مراسمی حکم محمد زرنگاری به عنوان بخشدار شمیل با حضور  استاندار هرمزگان، نمایندگان مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، دهیاران، شوراهای اسلامی و معتمدان این بخش به وی اعطا شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار