فرمانده انتظامی شهرستان بدره:
سرهنگ امیـــــر بازیار از دستگیری سرق حرفه ایی احشام عشایر شهرستان بدره در یکی از استان‌های هم جوار خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰ 05 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ امیـــــر بازیار فرمانده انتظامی شهرستان بدره اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود:تحقیقات فنی و بررسی‌های دقیق ماموران منجر به شناسایی یک سارق حرفه‌ای به هویت معلوم شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پس از تحقیقات نامحسوس و شناسایی محل اختفای متهم در یک عملیات از پیش طراحی شده و دقیق با هماهنگی مقام قضایی متهم را در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند.

سرهنگ بازیار با اشاره به اینکه سارق تعدادی احشام به ارزش یک میلیارد ریال از عشایر شهرستان بدره به سرقت برده بود، خاطر نشان کرد: در تحقیقات فنی پلیس، متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شده، اما با ارائه مدارک و مستندات مستدل به ناچار به سرقت مذکور اعتراف کرد.

او با بیان اینکه تحقیقات و اقدامات در خصوص دستگیری همدستان این سارق و مالخران ادامه دارد، یادآور شد: در این رابطه ضمن تشکیل پرونده و معرفی سارق به دستگاه قضایی، یک دستگاه خودروی ۴۰۵ که متهم اعمال مجرمانه خود را با استفاده از آن انجام میداد متوقف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بدره در پایان با اشاره به اینکه تعامل دو سویه مردم و پلیس، زمینه‌ساز برقراری امنیت پایدار در جامعه است، گفت: مردم نقش مهمی در تولید امنیت دارند و باید در راستای عمل به امر به معروف و نهی از منکر هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس گزارش کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار