تابناک-کتاب "راهبردهای رهبری"اثر نویسنده جوان ابراهیم جداوی که در تبیین عملیاتی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی میباشد در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از محققان و پژو هشگران رونمایی شد.
کد خبر: ۹۲۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳ 04 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،رضا کمالی زرکانی در این مراسم با زنده نگاه داشتن یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی گفت:تاریخ یک کشور را قهرمانان آن می سازند و سردار شهید قاسم سلیمانی نمونه برجسته انسانی است که قهرمانانه از آب و خاک ایران اسلامی و حتی جهان اسلام در مقابل تهدیدها و دشمنان محافظت کرد.

کتاب

وی افزود:معرفی قهرمانان و الگو سازی از آنها کار اصلی مراکز فرهنگی،آموزشی و پژوهشی است و در این راستا محصولات متنوعی باید تولید و در دسترس جامعه و به ویژه کودکان و نوجوانان قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به اهمیت و ارزش کتاب "راهبر های رهبری"اشاره کرد و بیان داشت:هر انقلاب بیانیه ای برای معرفی خود و تبیین اهداف و رویکرد خود به جامعه و جهان دارد و بیانیه گام دوم انقلاب سند مدونی است که چشم انداز انقلاب را در ابعاد مختلف تشریح و بیان میکند.

کمالی زرکانی اضافه کرد:این سند مهم و راهبردی برای عملیاتی و اجرایی شدن نیازمند تحلیل ،بررسی و کارهای پژوهشی گسترده است و ابراهیم جداوی بعنوان یک نویسند و پژوهشگر جوان توانسته به خوبی به ابعاد مختلف این مساله بپردازد و راهکارهای اجرایی شدن و موانع و چالش های پیش رو را بررسی و راحل های مختلف را ارایه دهد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از نویسندگان و پژوهشگران خواست که در جهت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ورود جدی داشته باشند زیرا تبیین این سند مهم اعتلا ،پیشرفت و اقتدار کشور را در آینده تضمین میکند.

وی در پایان پس از رونمایی کتاب با اهدای لوح از ابراهیم جداوی تقدیر و از زحمات انجمن مولفان و نویسندگان هرمزگان نیز تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار