اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان؛
تابناک-دستورالعمل ماده 91 و 92 قانون مدیریت خدمات کشوری سازمان اداری و استخدامی کشور در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان برای کارکنان تبیین شد.
کد خبر: ۹۲۹۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ 03 January 2021

به گزارش تابناک ، ماده 91 و 92 قانون مدیریت خدمات کشوری سازمان اداری و استخدامی کشوراز مصوبات کارگروه ارتقای سلامت نظام اداری اداری با هدف شناسایی گلوگاههای فساد خیز و نقاط آسیب پذیر با حضور مسئولین واحدها اداره کل ،روسا و کارشناسان مراکز شهرستانها و توسط گلزار نظری معاون آموزش ،پژوهش و برنامه ریزی به صورت وبیناری تبیین گردید.

گلزار نظری گفت : شناسایی گلوگاههای آسیب پذیر و فساد خیز و ارائه راهکار توسط کارشناسان و مسئولین در ارتقای سلامت اداری بسیار کمک می کند و کارکنان به محض دیدن و شناسایی مواردی از جمله رشوه و سوء استفاده از مقام اداری بایستی به مدیر خود گزارش کنند . 

وی افزود: فهرست اولویت بندی شده ی گلوگاههای فساد خیز و نقاط آسیب پذیر دستگاه اجرایی حداکثر ظرف 6 ماه از تاریخ ابلاغ دستورالعمل با پیشنهاد ناظر ارشدبه تویب کمیته سلامت اداری می رسد.

مهندس نظری اذعان کرد : کمیته مکلف است ضمن اتخاذ تدابیر لازم برای رفع و اصلاح نقاط آسیب پذیرفهرست مربوطه را ابتدای هر رسال به روز رسانی کند

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار