سرپرست پلیس فتای استان هرمزگان خبر داد:
تابناک-سرپرست پلیس فتای استان هرمزگان از کشف یک فقره پرونده با موضوع برداشت غیرمجاز از حساب بانکی برای ارتقای بازی آنلاین خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ 03 January 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، سرگرد احسان بهمنی سرپرست پلیس فتا استان هرمزگان در تشریح این خبر اظهار کرد: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر خالی شدن حساب بانکی و عدم دریافت پیامک‌های تراکنش بانکی، مراتب برای پیگیری در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

75 میلیون برداشت غیر مجاز از حساب بانکی برای ارتقای بازی آنلاین برای پدر دردسرساز شد/ بازی جعبه مرگ حساب پدر را خالی کرد!

وی بیان کرد: طی تحقیقات و بررسی‌های انجام شده مشخص شد طی 4 روز با 57 تراکنش بانکی، حساب کاربری متهم در کافه بازار افزایش اعتبار داشته است، بنابر این با هر بار شارژ حساب کاربری، از مبالغ واریزی برای پرداخت های درون برنامه ای بازی جعبه مرگ استفاده شده است. عاقبت شاکی پس از تلاش برای انتقال وجه به کارت بانکی همکارش متوجه این برداشت غیر مجاز می شود.

 

وی افزود: با اقدامات فنی و جمع آوری ادله دیجیتال، محرز شد عملیات برداشت مبالغ از طریق شماره موبایل خود شاکی و توسط پسر وی انجام شده است. همچنین پیامک های تراکنش بانکی توسط فرزندش پاک شده است.

بر همین اساس شاکی اقدام به ثبت رضایت کتبی و خواستار مختومه شدن جریان دادرسی شد، بنابر این پرونده برای پایان مراحل قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس ارجاع شد.

سرپرست پلیس فتا استان هرمزگان گفت: کاهش شادابی و تحرک در اجتماع و خانواده، همچنین کاهش امید به آینده باعث شده است تا نسل کم سن و سال سرزمین ما، بیش از حد نرمال به بازی های آنلاین خشونت آمیز و ابزارهای مجازی برای تسکین بخشی و خودفریبی تکیه کنند، متأسفانه خانواده ها به علت مشغله‌ها و تنش‌های زیاد فکری برای رهایی از کلنجار با فرزندان، از حربه سرگرمی های مجازی استفاده می کنند و نظارتی هم توسط آنها صورت نمی گیرد.

 

منبع: ایلنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار