راز ماندگاری این انقلاب:
مریم پاسالار
کد خبر: ۹۲۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ 29 December 2020

حرکت ۹دی درهم پیچیده شدن بساط فتنه گران سبز پوش بود

در قضیه‌ی ۹ دی هم باز پای امام حسین در میان بود، پای عاشورا در میان بود.فتنه‌گران، محفل‌ها و هيئت‌هاي مذهبي را مکان مناسبي براي فريب مردم دانستند و چنین برنامه‌ريزي کردند که با ارائه چهره‌اي به ‌ظاهر عزادار و معتقد، در اين محافل مذهبي نفوذ کرده و اقدامات منافقانه و تفرقه‌افکنانه خود را در بين عزاداران دنبال كنند.
ايجاد اغتشاش، درگيري و اختلاف بين توده‌هاي ملت که در صدر تاکتيک‌هاي جنگ رواني دشمن قرار داشت، اين بار در بستر تجمعات ماه محرم با توطئه فتنه‌گران سبزپوش دنبال مي‌شد. اگر آن حرکات سخیف و در واقع گریه‌آور از سوی این گروه‌های ایضا سخیف، در عاشورا پیش نمی آمد، این حرکت عظیم و این تحرک عمومی مردم معلوم نبود به این شکل به وجود بیاید. اینجا هم پای عاشورا در میان بود.

 از نگاه رهبر انقلاب روح دیانت حاکم بر دلهای مردم و توجه به فرهنگ عاشورا از خصوصیات مشترک حماسه‌ی ۹ دی و حوادث دوران پیروزی انقلاب اسلامی است.آیت الله خامنه ای حرکت ۹ دی را عامل در هم پیچیده‌شدن بساط فتنه و فتنه‌گران و حادثه ای ماندنی در تاریخ معرفی می‌کنند.

رهبری و ولایت‌فقیه کانون ثبات و امنیت ایران اسلامی است. جدا شدن از رهبری ناامنی و بی‌ثباتی را به بار می‌آورد و همراهی با ولایت آرامش و امنیت را شکل می‌دهد.

فتنه 88 برخی تجربه های تلخ و پیامدهای ناگوار را برای جامعه ایران دربرداشت، اما مشارکت حداکثری در انتخابات 22 خرداد ریاست جمهوری و راهپیمایی 9 دی ماه 1388 برای پایان دادن به فتنه، به عنوان نقطه ای روشن در کارنامه مردم ایران در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار