رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام از ترخیص یک هزار و ۲۵۰ موتورسیکلت رسوبی از پارکینگ های استان خبر داد و گفت: مابقی مالکان تا ۱۸ دی ماه فرصت دارند برای ترخیص اقدام کنند.
کد خبر: ۹۲۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳ 29 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: ️طرح تسهیل ترخیص موتورسیکلت های توقیفی و رسوبی در پارکینگ ها از ۱۸ آبان ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور به مرحله اجرا در آمده و تا ۱۸ دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: مالکان یا متصرفان با توجه به عدم تمدید مهلت یادشده هر چه سریع تر از این فرصت استثنایی استفاده و نسبت به ترخیص موتورسیکلت توقیفی خود اقدام کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام افزود: ️پلیس راهور و ستاد ترخیص، یگانه مرجع صلاحیت دار ترخیص موتورسیکلت رسوبی هستند، لذا مالکان به منظور جلوگیری از اتلاف وقت از مراجعه به دستگاه ها و سازمان های دیگر خودداری کنند.

سرهنگ کهزادی اضافه کرد: ️کسانیکه موتورسیکلت آنها به دلایل انتظامی توسط کلانتری‌ها یا پلیس آگاهی توقیف شده‌اند، ابتدا به این مراکز مراجعه و سپس با حضور در دفاتر پلیس ۱۰+ برای بهره‌مندی از تسهیلات درنظر گرفته شده اقدام کنند.

وی تاکید کرد: ️نزدیک به سه هزار دستگاه موتورسیکلت رسوبی در پارگینک های استان همچنان در انتظار ترخیص هستند که در صورت عدم مراجعه مالکان این موتورسیکلت ها در فرصت باقی مانده، موتورسیکلت های رسوبی موجود در پارکینگ مال بلاصاحب تعیین و جهت اوراق کردن تحویل ستاد اجرایی فرمان امام (ره ) می شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار