کد خبر: ۹۲۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷ 27 December 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در پی وقوع چند فقره سرقت سریالی از خودرو‌های باری در حال حرکت و همچنین پارک شده در پارکینگ‌های جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی رستم به یاسوج، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی رستم از شناسایی و دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان در حرکت و کشف ۲۵ فقره سرقت سریالی از کامیون‌های در حال حرکت خبر داد.

سرهنگ قربانعلی روستا بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سریالی از خودرو‌های باری در حال حرکت و همچنین پارک شده در پارکینگ‌های جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی رستم به یاسوج، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او با بیان اینکه این مسئله باعث نگرانی رانندگان و ایجاد جو ناآرامی در محور‌های مواصلاتی شده بود، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی به سرنخ‌هایی در این زمینه دست پیدا کنند.

فرمانده انتظامی رستم تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و تحقیقات محسوس و نامحسوس، اعضای باند ۳ نفره سارقان در حرکت را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان در یکی از محله‌های این شهرستان دستگیر کردند.

سرهنگ روستا با بیان اینکه سارقان در بازجویی اولیه به ۲۵ فقره سرقت از خودرو‌های باری در حال حرکت و همچنین پارک شده در پارکینگ‌های جاده‌ای اقرار کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی اموال مسروقه شامل تلویزیون ال‌ای‌دی، تستر، سینک ظرفشویی، چادر مسافرتی، رنگ روغنی، فرش و … کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار