طیب حیدری در گفتگو با تابناک:
رئیس شورای شهر کرمانشاه گفت:اکثریت اعضای شورای شهر عملکرد شهردار کرمانشاه را مثبت ارزیابی می کنند.
کد خبر: ۹۲۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 26 December 2020

طیب حیدری رئیس شورای شهر کرمانشاه ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری تابناک کرمانشاه اظهار کرد: عملکرد شهردار مورد قبول اکثریت شورای شهر است،البته کم و کاستی هایی وجود دارد که با همکاری و همیاری یکدیگر باید برطرف شود.

رئیس شورای شهر کرمانشاه با تاکید بر اینکه فصل الخطاب ما باید قانون باشد و هیچ‌کدام نباید فراقانونی عمل کنیم تصریح کرد:هر کدام از اعضای شورای شهر کرمانشاه بر اساس قانون می‌توانند مخالف شهردار باشند، بنا به درخواست یکی از اعضای شورای شهر،شهردار برای پاسخ به سوالات به جلسه شورا دعوت شده،بنده از شهردار دعوت میکنم جهت پاسخگویی تشریف بیاورد زیرا معتقدم بسیاری از اختلاف نظرها با گفتگو حل می شود.

وی با اشاره به اینکه بعضی از اعضای شورای شهر با عملکرد شهرداری مخالف هستند،افزود:ولی اکثریت با ایشان همراه هستند و فعالیت های شهرداری را مثبت ارزیابی می کنند،پروژه‌های عمرانی در سطح شهر انجام شده و ما در این زمینه با قدرت از ایشان حمایت می‌کنیم، چندین پروژه عمرانی خوب در شهر کرمانشاه استارت خورده و با سرعت در حال پیشروی است از جمله پروژه غیرهمسطح میدان امام خمینی که خوشبختانه با وجود طلوعی سرعت بیشتری یافت و تا پایان سال تکمیل می شود،پروژه میدان سپاه نیز به زودی کلید خواهد خورد.

حیدری با اشاره به این موضوع که ۱۹۰ میلیارد برای پروژه های حمل و نقل عمومی توسط شورا مصوب شده، تصریح کرد: یکی از این پروژه ها،ایجاد خط سریع و سیر برای خیابان مدرس است،برای انجام این پروژه ها اوراق مشارکت مصوب شده تا بتوان به شهرداری کمک کرد.

وی با اشاره به پروژه منوریل کرمانشاه گفت: باید این پروژه فاز بندی شود،افتتاح هر فاز باعث می شود تا انتظارات مردم را برآورده می کند.

رئیس شورای شهر کرمانشاه افزود: تله کابین توسط بخش خصوصی در حال انجام است و کمتر از یکسال آینده افتتاح می‌شود و محلی برای ایجاد ارزش افزوده و جذب گردشگر برای شهر کرمانشاه خواهد شد.

حیدری در پایان با اشاره به بار ترافیکی شهر کرمانشاه و مشکلاتی که برای مردم ایجاد کرده،ابراز کرد: پارکینگ های خطی کنار دست خیابان‌ها برای رفع این مشکل سازماندهی می‌شوند همچنین پروژها های تقاطع غیر همسطح در استان در حال انجام است تا از بار ترافیکی بکاهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار