استاد فرج در دیدار با یزدی خواه نماینده مردم تهران،ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی/ با همت و تلاش کارکنان شهرداری ؛ امروز باقرشهر یکی از شهرهای برخوردار استان تهران است.
کد خبر: ۹۲۶۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴ 26 December 2020

استاد فرج در دیدار با یزدی خواه نماینده مردم تهران،ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی/ با همت و تلاش کارکنان شهرداری ؛ امروز باقرشهر یکی از شهرهای برخوردار استان تهران است. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر؛ در ادامه بازدیدهای دکتر سید علی یزدیخواه از شهرهای مختلف حوزه انتخابیه تهران،ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی؛ با حضور در شهرداری باقرشهر با سعید استادفرج دیدار و از پروژه های عمرانی در اجرا بازدید کرد.
در این دیدار حسین گراوند عضو شورای اسلامی باقرشهر؛ امیر محبی ، محمود نوروزی و رضا بهادر معاونین شهردار نیز حضور داشتند.
سعید استادفرج ضمن خیر مقدم , گزارشی از اقدامات و برنامه های شهرداری برای بهره برداری از پروژه های عمرانی در دهه مبارک فجر امسال ارائه نمود و گفت: برنامه ریزی و اجرای پروژه های عمرانی ، حاصل تلاش معاونین ، مدیران و کارکنان سختکوش شهرداری و حمایت های بی دریغ اعضای شورای شهر است.
شهردار باقرشهر افزود: امروز باقرشهر با برنامه ریزی های میان مدت و بلند مدت مدیریت شهری و بهره برداری از پروژه های مختلف عمرانی ، ورزشی و فرهنگی ، یکی از شهرهای برخوردار استان تهران است.
بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرای شهرداری باقرشهر از دیگر برنامه های حضور دکتر یزدی خواه در باقرشهر بود ، که حاضرین از پروژه های عمرانی مسجد علی ابن ابیطالب علیه السلام ؛ بوستان شهدای نفت بهران ؛ سوله مدیریت بحران و سالن ازدواج آسان؛ مجموعه فرهنگی قرآنی کوی دانش و پارکینگ طبقاتی بلوار امام خمینی ره بازدید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار