سرهنگ غلامعلی شرق گفت: براساس دستور العمل اجرایی پلیس راهور کشور، موتورسیکلت های توقیفی تا قبل از ۲۹ اسفند ۹۸» و غیررسوبی ها در توقفگاه ها باید ترخیص شوند.
کد خبر: ۹۲۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ 10 December 2020
به گزارش «تابناک البرز» رئیس پلیس راهور البرز با اشاره به تحویل یک هزارو ۶۲۵ دستگاه موتورسیکلت به مالکان، در راستای اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های توقیفی رسوبی، در جمع خبرنگاران گفت: موتورسکیلت های با حجم موتور بیش از ۲۵۰ سی سی شامل این طرح نمی شود.
سرهنگ غلامعلی شرق افزود: براساس دستور العمل اجرایی پلیس راهور کشور ، موتورسیکلت های توقیفی تا قبل از ۲۹ اسفند ۹۸»  و غیررسوبی ها  در توقفگاه ها باید ترخیص شوند، همچنین مالکان وسایل نقلیه موتوری  در صورت داشتن خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال با مراجعه به واحد اجراییات پلیس راهور و ارائه سند مالکیت نسبت به تقسیط آن اقدام کنند.
وی اظهار داشت: این طرح ترخیص مشمول موتورسیکلت های رسوبی بوده و فقط توسط پلیس راهنمایی و رانندگی توقیف شده و موتورسیکلت هایی که توسط رده های دیگر ناجا و یا در اجرای دستورات مقام قضایی توقیف  شده اند پس از مراحل مربوطه درفرایند ترخیص این دستورالعمل قرارمی گیرند.
شرق با تاکید بر اینکه مالکانی که موتورسیکلت آنها در پارکینگ ها توقیف شده، می توانند تا ۱۷ دی ماه سال جاری  با مراجعه به دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰  و ارائه مدارک لازم نسبت به ترخیص  وسیله نقلیه خود اقدام کنند، تصریح کرد: موتورسیکلت هایی که هیچگونه سابقه ای در سامانه شماره گذاری پلیس راهور و یا سامانه شماره گذاری پلیس راهور و یاسامانه پارکینگ ندارند ازاین خدمات مستثنی بوده و باید مالکان یا نماینده قانونی آن ها به پلیس آگاهی مراجعه کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز در خاتمه خاطرنشان داشت: برابر قانون، سن تردد برای موتورسیکلت ها حداکثر هشت سال بوده و شرط ترخیص این موتورسیلکت ها نیز بازه زمانی ذکر شده است و چنانچه مالک موتورسیکلت مدعی صحت و سلامت ظاهری و فنی موتور سیکلت و یا داشتن برگ معاینه فنی معتبر است می تواند پس از بازدید کارشناس راهور و اخذ تاییدیه مربوطه برای ترخیص اقدام کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار