بازدید شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر تبریز از قطار شهری
شهردار تبریز به همراه رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از چهار ایستگاه آماده افتتاح قطار شهری تبریز بازدید کرد.
کد خبر: ۹۲۱۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰ 06 December 2020

به گزارش تابناک تبریز، در این بازدید که ظهر امروز انجام گرفت، ایرج شهین باهر از نزدیک آخرین وضعیت ایستگاه های ۹، ۱۶، ۱۷ و ۱۸ را بررسی کرد.

شهردار تبریز در این بازدید با اشاره به آماده سازی چهار ایستگاه خط ۱، گفت: ۲۷ آذر پروژه های شهرداری چهار شهر مشهد، تهران، تبریز و نوشهر توسط رئیس جمهور افتتاح خواهد شد که در تهران یک ایستگاه مترو، در مشهد یک پارکینگ و در تبریز چهار ایستگاه مترو که در حال تکمیل و آماده سازی است، افتتاح می شود.

ایرج شهین باهر اظهار کرد: آخرین بازدیدها از این ایستگاه ها را به همراه اعضای محترم شورا انجام می دهیم تا توصیه های لازم را به متولیان مترو داشته باشیم و پس از جمع بندی، این ایستگاه ها را در روز ۲۷ آذر به دست رئیس جمهور افتتاح و تقدیم شهروندان کنیم.

او افزود: به رغم مشکلات اقتصادی، بدهی های بانکی و مشکلات اداری به لطف خدا در شورای پنجم کارهای خوبی در حوزه مترو انجام شده است.

شهردار تبریز گفت: پیش از این، در فاز ۲ خط ۱ مترو صرفا دو ایستگاه افتتاح شده بود اما در دوره مدیریت و شورای پنجم، ما همه ایستگاه های فاز ۲ و فاز ۳ را نیز راه اندازی کردیم.

ایرج شهین باهر عنوان کرد: از ایستگاه های باقی مانده، دو ایستگاه را در سوم خرداد ۱۴۰۰ افتتاح می کنیم و یک ایستگاه باقی مانده از کل خط ۱ را نیز تا پایان شهریور ۱۴۰۰ آماده می کنیم تا کل خط ۱ آماده بهره برداری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :