معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت:نظارت بر تاسیسات گردشگری و واحدهای بین راهی استان مرکزی با جدیت ادامه دارد.
کد خبر: ۹۰۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶ 24 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مرکزی حسن حسینی افزود: نظارت از تاسیسات گردشگری و واحدهای پذیرایی بین‌راهی در سطح استان به علت اجرای مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در استان با جدیت ادامه داشته است و روز گذشته محور شهرستان دلیجان مورد بازدید قرار گرفت.
وی یادآورشد: در این دوره از بازدید به یک واحد پذیرایی بین‌راهی تذکر کتبی و درج در پرونده داده شد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از اجرای۶۸۰ مورد نظارت از مراکز اقامتی و بین‌راهی این استان از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: كنترل دقیق و مستمر واحدهای اقامتی و پذیرایی استان از جمله مهم‌ترین اقدامات ستاد مقابله با ویروس کرونا بوده‌است.
معاون گردشگری استان مرکزی افزود: در طول این بازدید از آژانس‌های خدمات مسافرتی شهرستان دلیجان نیز بازدید و هیچ‌گونه تذکر و اخطاری در بازدید از آنها در این شهرستان صادر نشد.
معاون گردشگری استان مرکزی با تأکید بر این‌که بازدیدهای مستمر توسط کارشناسان اداره میراث فرهنگی و همچنین با همکاری مرکز بهداشت، اداره نظارت بر اماکن عمومی و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ادامه خواهد داشت، یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۱ مورد تذکر در زمینه رعایت دستورالعمل‌های مرتبط با کرونا به مراکز اقامتی استان ابلاغ‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار